Eda Taşpınar Yoğun Brozlaştırıcı Yağ

Herkese selam =)

Bugün size çok memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim.
Tatil öncesi bronzlaştırıcılar konusunda çok araştırma yaptım ve bu yaz bronzlaştırıcı tercihimi Eda Taşpınar Yoğun Brozlaştırıcı Yağdan yana kullandım.




200 ml boyutunda ve kahverengi  sprey formlu şişesinde  satılan yağ,bronzlaşmayı ve bronzluğu uzun süre korumayı vaad ediyor.



Koruma faktörü içermeyen ürünü nasıl kullandığımı ve benim gibi beyaz tenli bir kızı nasıl bronzlaştırdığını merak ediyorsanız hemen anlatmaya
 başlayayım =)



Öncelikle tatilimin ilk günlerinde, yüksek korumalı güneş ürünlerim ile rengim hafif dönene kadar koruma sağladım.
3. günden itibaren bu yağı kullanmaya başladım.
Yine kendi güneş koruyuculu losyonumu uyguladıktan sonra üzerine spreyi uyguladım.
Eğer beyaz tenliyseniz ve bu tarz yağları (SPF özelliği olmayan) direkt uygulayıp güneşlenmeniz  büyük hata olacaktır.

3. günden sonra tatil sonuna kadar her gün biraz daha broznlaşarak yağı uygulamaya devam ettim.
Sonuç;26 yıllık hayatımın en bronz yazını yaşıyorum.
Beni gören arkadaşlarım ''Ya Seda nasıl bu kadar yandın'' diyorlar :D


  • Yağ yapış yapış his bırakmıyor.
  • Kolay emiliyor.
  • Kokusu çok güzel,buram buram kakao kokusu alıyorsunuz.
  • Yukarıda söylediğim gibi mutlaka renginiz dönene kadar  güneş koruyucunuzu kullanın yoksa güneş cildinizde hasarlar bırakabilir.
  • Sprey formlu şişesi kullanım kolaylığı sağlıyor ve geniş  alanlara uygulama yapabiliyorsunuz.

  • Denize girip çıktıktan sonra ve her iki  saatte bir uygulamayı tekrarlamanız gerekiyor.
  • Bazı yorumlarda okuduğum cümlelerde haşlandık ve yanık tedavisi gördük yazanlar olmuş, e kardeşim sen bembeyaz tenini korumadan direkt ne uygularsan uygula sonun haşlanmak olur.

Yüze uygulanmasını tavsiye etmiyorum,mazallah aşırı bronzlastırabilir ve koruması olmadığı için yüzde güneş lekeleri görmek
istemeyiz =)



Eğer yukarıda bahsettiklerimi uygulayıp, güneşin dik geldiği öğle saatlerinde güneşlenmezseniz,güneşe saatlerce yatıp şuursuzca yanmayı beklemezseniz,
Bir güzel bronzlaşıp bir sonraki tatilde de Eda Taşpınar Yoğun Bronzlaştırıcı yağı alıp tatile öyle gideceksiniz.
Ben kesinlikle tekrar alacağım.


Birçok kişisel bakım marketi (Gratis,Watsons ,Rossmann vb.) ürünü 40 TL civarı fiyatıyla temin edebilirsiniz.
Sağlıklı bronzlaşabildiğiniz nice güzel yazlar diliyorum size.Keşke yaz hiç bitmese..


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP