M.Asam Sun Care Face Cream SPF 30/M.Asam Güneş Korumalı Yüz Kremi



Herkese selam =)

Yeni konuğum M. Asam  güneş korumalı yüz kremi.



M.Asam ürünlerini severek kullanıyorum. Özellikle şuradaki fondöten ve şuradaki makyaj bazı en sevdiğim ürünlerinden.

Güneş Korumalı Yüz Kremini de bir süredir kullanıyorum.

Artık hakkında yeterli seviyede bilgi sahibi olduğumu düşündüğüm  için yazmak istedim.


Tüm cilt tiplerinin kullanabileceği,renksiz formda bir ürün.
Açıklamasında,
 ''Foto yaşlanmanın belirtilerine karşı cildi korumaya yardımcı olur ve yoğun bir şekilde bakım yapar. Özel formülü UVA ve UVB ışınlarına karşı koruma sağlar. Panthenol ile nemlendirip, içeriğindeki anti oksidanlar (avokado yağı, üzüm çekirdeği ekstresi, vitamin E, Q10) ile serbest radikallere karşı korumaya yardımcı olur.'' denilmiş.


Sabahları temiz cilde masaj eşliğinde uygulanması öneriliyor.
Benim cildim karma,karma cildimde parlama yaptığını söyleyebilirim.
Yapı olarak biraz yoğun,yağlı yapıda diyebilirim.Bu nedenle tüm cilt tipleri denilmiş olsa da yağlı ciltler ürünü pek sevmeyebilir=)


Ama eğer kuru ciltliyseniz kesinlikle denemelisiniz.Tam da kuru ciltler için hem güzel nem sağlayan hem de güneşten koruyan bir ürün olmuş.

En çok sivilce yapacak mı acaba diye meraklanmıştım (cildim akneye çok müsait), tek tük de olsa bende sivilce yaptı maalesef:(


Tamamen yapısından kaynaklı olduğunu düşünüyorum sivilcelenmenin.

Kuru ciltli bir arkadaşım da aynı ürünü aldı ve o çok severek kullanıyor şu sıralarda=) 

Eğer sivilce yapmasaydı,parlama yapmasına aldırış etmeden kullanmaya devam ederdim :/

Bendeki etkisi böyle oldu.Siz ürünü kullandınız mı?
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Ben bu ürünü​ kumsalda kullanmayı seviyorum. Yağlı geliyor biraz bana ,o yüzden kumsalda rahat oluyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı yapıda kremler bende hemen sivilce yapıyor :((

      Sil
  2. Güneş ürünleri yağlı oldu mu hiç hoşlanmıyorum :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP