Syoss Saç Dökülmesine Karşı Şampuan-Saç Kremi (İlk 30 Gün )

Herkese selam =)
Bugün konuğum Syoss ailesinin iki yeni ürünü,Syoss Saç Dökülmesine Karşı şampuan ve saç Kremi.


Syoss yeni serisini ''Saçların Güçlü Sen Güçlü''sloganıyla piyasaya sürdü.
Ürün açıklamasında ne diyor önce ona bakalım; yüksek etkili bitkisel kök hücre özlü formülüyle saç köklerini,tellerini ve uçlarını güçlendirerek saç dökülmesini %95 oranında azaltır.


Kadınların en sık yaşadığı problem saç dökülmesi ve güçşüzleşen saçları.

Ürünler elime geçtiğinde şampuanım bitmişti ve hemen denemeye başladım. İlk 30 günlük deneyimimi yazmak istedim.

Ürünlerin boyutu devasa adeta.Kabin boy ürün yapmışlar kullan kullan bitmeyecek gibi görünüyorlar =)

1.5 aydır kullanıyorum ,yorumlarıma gelecek olursak;

Şampuan ;


Hoş bir kokusu var,saçı derinlemesine temizlediğini hissediyorsunuz.Ve en çok sevdiğim yanı kremsiz bile kullansam saçlarımı parlak ve yumuşacık yapması oldu.

Ve saçlarım sanki daha dayanıklı,rahat taranır hale geldiler.


Kullandığım süreçte az da olsa saç dökülmesine katkı sağladığını düşünüyorum ki ilerleyen dönemde etkisi çok daha sağlam olacak bence.
Yine kullandığım süre boyunca kepeklenme yapmadı,saçımın elektriklenmemesine de bayağı bir katkısı oldu.

Syoss'un siyah serisini de öncesinde kullandım ve en az bu seri kadar memnun kaldım.


Saç Kremi;
Yoğun yapılı bir krem,adeta saç maskesi gibi,saçıma az miktarda uygulayıp 5 dk bekletiyorum.
Yine kokusu çok güzel,bayıldım kokusuna =)

5 dk sonunda saçlarımı duruluyorum.

Çok daha yumuşak,ve  saç uçları aşırı bakımlı görünüyor.Saçımda ağırlık yapmaması saç kreminin en sevdiğim tarafı oldu. Ve 700 ml lik dev boyutu bana aylarca başka saç kremi açtırmayacak gibi görünüyor.


Genel itibariyle ben bu ikiliyi beğendim.
Eğer saç dökülmesinden ve koparak dökülen saçlarınızdan şikayetçiyseniz bence bir şans verebilirsiniz.

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda

xoxo

*Basın ürünüdür.
*Objektif yorumlarımı içerir.

Yorumlar

  1. bende yarışmadan kazanmıştım ama henüz gelmedi çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bu Markayı hiç sevmem bence çok kötü ürünleri var gene siz bilirsiniz de

    YanıtlaSil
  3. Ürün performansı saç tipine göre farklılık gösterebilir herkes her ürünü sevecek diye bir kural da yok,ama aşırı kötü olduğunu düşünmüyorum, senelerdir ürünlerini deneyimledigim bir marka;))

    YanıtlaSil
  4. dökülme büyük bir problem benim için de belki bir şans verebilirim ama o kadar büyükler ki memnun kalmazsam ne yaparım bilmem..

    YanıtlaSil
  5. Markanın siyahını kullanmıştım. Hatta sırf siyah diye almıştım ama anlaşamadım:) içerik nasıl acaba? Onu inceleyelim.
    Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben siyah serisini de beğenmiştim =)Tabi performans saçtan saça fark gösteriyor :*

      Sil
  6. Kesinlikle katılıyorum Edacım =)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP