Mac Nutcracker Sweet Lipstick-So Good For You


Herkese selam =)

Bugün konuğum MAC'in Nutcracker koleksiyonundan tatlı mı tatlı bir ruj=) MAC Online'da ve mağazalarında bazı koleksiyon ürünlerinde %40 indirim yapıldı.Bende online siparişle yanında iki seyahat boy ürün hediyesiyle ''So Good For You '' ruju aldım.


Koleksiyonun ambalajına bayıldığımı koleksiyonla ilgili önceki yazılarımda belirtmiştim=)Ne şahane renkler bunlar dedirtiyor insana.


So Good For You bence bahara ve yaza çok yakışacak bir ruj.Mat yapıda ama sürümü rahat.
O kadar hoş bir tonu var ki.MAC rengini  ''Intense cool red '' olarak tanımlamış.
Soğuk tonda bir kırmızı.



Bence bu efsane renge muadil bulmak zor,eğer almasam sanırım içimde kalacaktı :D




Kalıcılık olarak da sevdim kendisini.


Kırmızı rujum olmadan asla diyorsanız bence koleksiyon indirimi ve stokları bitmeden bakın =)İndirim 19 Martta bitiyor.

Koleksiyonda bir de Rose Pigment vardı ama yetişemedim stoklar erimiş=(((

Ben bu ruja gerçekten bayıldım:)Sizce nasıl?
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP