Bee Beauty 8 Mart Özel Seri

Herkese selam =)

Bugün konuğum Bee Beauty'nin 8 Mart Özel ürünleri.

Duş jeli,Vücut Spreyi,Vücut Losyonu ve Sıvı Sabundan oluşan ve Başak Erdemir'in güzel çizimleriyle birbirinden tatlı ambalajlara sahip seriyi inceleyelim =)


Duş Jeli-Luna Karakteri;



Luna- Renk renk saç bantları ile grubun en süslü kadını,İnatçı ama kendinden emin olan Luna eğlenceli bir karakter =)
Yoğun yapılı jel,cilde güzel nem sağlarken,temizlik hissi de üst seviyede=)Kokusu ise meyveli ve kalıcılığını sevdim.


Vücut Spreyi-Zoe;


Sakin ve huzur dolu bir karaktere sahip,Doğaya ve yeşile tutkulu bir kitap kurdu =)
Gelelim vücut spreyine,eğer benim gibi şekerli kokuları seviyorsanız tam baharlık bir kokusu var =)Ben çok sevdim kokusunu=)

Vücut Losyonu-Noa;



Hayatta en  sevdiği şey uzun saçları,Grubun en sabırlı ve güvenilir üyesi =)

Yine şekerli bir kokuda,nem seviyesi ve kokusu güzel.Ürünlerin ambalajları çok tatlı olmuş,ben vücut spreyini yedekledim bile =)
Sınırlı sayıda olduğundan eğer merak edip almak istiyorsanız elinizi çabuk tutun.Fiyatları da oldukça uygun ürünler.


Bana en yakın karakter sanırım Zoe=)Siz hangisini kendinize yakın hissettiniz?
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP