Himalaya Herbals Cocoa Butter Lipbalm

Herkese selam. =)

Bugün size favori lipbalmlarımdan olan Himalaya Herbals Kakao Yağlı  Dudak Nemlendiricisinden bahsedeceğim.




Açıklamasında;
''E vitamini açısından zengin kakao yağı ve antioksidan özelliği olan sal ağacı yağlarını içeriğinde barındıran bu dudak nemlendiricisi dudaklarınızda uzun süreli nem etkisi yaratır ve ekstra yumuşaklık sağlamaya yardımcı olur.'' denilmiş.


Gratise girdiğimde  soğuk bir kış günüydü ve aşırı nem veren bir lipbalm arayışındaydım,görevli kendisinin bu ürün kullandığını ve çok memnun kaldığını söyledi.Fiyatını da çok uygun bulunca aldım.


Himalaya ürünlerini içerik açısından da seviyorum.
Sert yapıda bir lipbalm olmasına rağmen kolay uygulanıyor,çok güzel nem veriyor.Özellikle kışın mat rujların altına uyguluyorum.Ağırlık hissi de yapmıyor.Şeffaf formda bir ürün ve kokusu da çok güzel =)Gerçekten  nem seviyesi oldukça yüksek bir ürün.
Geceleri yatmadan uyguladığımda sabahları rahatlamış ve yumuşacık dudaklar ile uyanıyorum.
Kesinlikle bittiğinde yenisi alınacak ve kış boyunca dudaklarımı rahat ettirecek bir ürün oldu benim için.
Fiyatı 5-6 TL civarında.

Himalaya ürünlerini Gratislerde bulabilirsiniz.

Bence görürseniz alıp bir şans verin =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo


Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP