Bitenler Çöpe Gidenler -Temmuz 2016

Herkese selam =)

Bir ayı daha geride bıraktık.Ağustosu karşıladık =)

Temmuz ayında neler bitmiş gelin göz atalım.


1-The Body Shop Moringa Body Butter:Peynir ekmek gibi tükettiğim bir ürün.Evde Body Butter cennetim olduğu doğrudur :D

2-Organique Shea Body Balm: Nemlendirme seviyesi oldukça yüksek bir üründü.Özellikle çok kuru bölgeleri gerçekten harika nemlendirdi. Kokusu da muhteşemdi ve  ne yazıkki bitti :(

3-Bioplante Body Cream:Yine severek kullandığım misler gibi portakal kokan bir vücut kremi.İçeriği de çok temiz ve organik sertifikalı.

4-Garnier Makyaj Temizleme Suyu:Bloglarda çok okudunuz,bıktınız artık diye düşünüyorum.O yüzden kısa bir açıklama yazayım.Bioderma ile dönüşümlü kullandığım tek makyaj temizleyicisi olur kendisi=)

5/6-Farmona Peeling -Maske : Çok severek kullanıp bitirdiğim ikili.Blogda detaylı yazısı mevcut adını aratarak okuyabilirsiniz =)


7-8X4 Deodorant:Geçtiğimiz aylarda  yine blogda bahsi geçen bir ürün.Özellikle Hollywood olanına bir bakın derim =)

8-Avon Little Black Dress Deodorant:Avonda en sevdiğim kokulardan biri.Yazın deodorantını  kullanmayı tercih ediyorum.

9-Avon Duş Jeli:Kokusu ve nemlendirmesi çok güzeldi.Yeniden alır mıyım alırım =)

10-Palmolive Body Butter Nane Keyfi:Bloga yazayım edeyim derken bitiveren bir ürün oldu.Tabiki yenisi alıp blogda yer vereceğim.=)

11-Dalan Duş Jeli:Son zamanlardaki favori ürünlerimden biri. Ben Manolya kokulu olanı tercih ediyorum ama Kiraz Çiçeği kokulusu da varmış=)Bunu yeni öğrendim ve kesinlikle alıp deneyeceğim:)


12-Yves Rocher Şampuan;Şu ana kadar kullandıklarım arasında en iyisi ilan edebilirim. Yeniden alacağım ve bloga detaylı yazısını yazacağım.

13-Natura Keratin Şampuan :Güzel bir şampuan ama bende nedenini bilmediğim bir hassasiyet yarattı. O yüzden bir daha görüşeceğimizi sanmıyorum.


Benim bu ay bitenlerim böyleydi. 3 şişe duş jeli bitirimişliğim yıkılsın!!.Çünkü hava çok sıcak :D
Siz neler bitirdiniz ?
Bir sonraki ayın bitenler yazısında görüşmek üzere,sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Ben de sadece duş jeli bitiriyorum yazları :)) Body shop ürünleri benim de favorim kokuları muhteşem :))

    YanıtlaSil
  2. Baya ürün bitmiş canım, gelsin yeniler diyelim :)

    YanıtlaSil
  3. the body shop body butterlarına aşığım :)

    YanıtlaSil
  4. yaa bende duş jeli alerji yapıyor :( o kadar güzel kokan jeller varki ozeller yves rocher ama yok yani kullanamıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da yapıyor bazıları o yüzden belli markaları kullanıyorum sadece :( Bilirim o alerji çok zor :(

      Sil
  5. Ne çok şey bitirmişsiniz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP