Cilt Bakımı Haftası: Farmona Hassas Ciltler İçin Peeling -Maske

Herkese selam=)

Bloga verilen araların acısını çıkarma vaktidir. Bu haftayı cilt bakımı haftası ilan ediyorumm =)

Ve her gün bir cilt bakım ürününü konuk edeceğim sizler için.

İlk gün konuğum Farmona firmasının Hassas ciltler için piyasaya sunduğu peeling ve maske.


Tahriş olmaya meyilli ,kızarık ve hassas ciltler için üretilmiş ürün grubunda yer alıyorlar.


İlk olarak peelingden bahsedeyim;


Tamamen taneciksiz bir peeling kendisi.Naturak Keratinolitik Enzimler ve At kestanesi içeriyor.

At kestanesinin rahatlatıcı ve ağrı dindirici özellikleri olduğunu biliyor muydunuz ? =)



Tanecikleri olmadığı halde, ciltteki ölü deriyi alması ve temizlemesi beni gerçekten şaşırttı.
Benim cildim hassas cilt kategorisine giriyor aşırı derecede hassas diyemem, ama  hassas olduğunu bakar bakmaz anlıyorsunuz .

Peeling sonrası genellikle yüzümde  yanma hissederim.Bu peeling sonrası ise yüzümde hissettiğim şey ferah bir his oldu.


Kullanım şekli ürün kutusunda belirtildiği gibi ancak kullanmadan önce yapmanız gereken önemli bir nokta var;

Herhangi bir alerjik reaksiyon ve irritasyona karşı ürünü kullanmadan kolunuzun iç kısmına uygulayıp en az 15 dk bekletmeniz gerekiyor.Süre sonunda herhangi bir kaşıntı,kızarıklık oluşmadıysa yüzünüze rahatlıkla uygulayabilirsiniz.

İçerik;

Gelelim maskeye;

Aynı şekilde hassas ciltlere hitap eden ve nemlendirme seviyesi oldukça iyi olan bir maske.


İçeriğinde C vitamini,Rutin ,aloe ekstresi,gotu kola,bulunuyor.

Açıklamada yazdığı gibi c vitamini cilt rengi üzerinde etkili bir maddeyken,Rutin kızarıklığa karşı bakım yapıyor,Gotu Kola Cilt yenilemesi ve kızarıklığa karşı etkiliyken, aloe ekstresi cilde nem sağlıyor.


Yukarıda yaptığım uyarı bu maske için de geçerli.Kolun iç kısmına sürüp 10-15 dk bekletip eğer bir kızarıklık ve kaşıntı meydana gelmediyse rahatlıkla kullanmaya başlayabilirsiniz.
Tabiki iki ürün için de bu uyarıyı dikkate aldım ve bu konuda bir sorun yaşamadım.

Maskenin cildime verdiği nem ve aydınlık görünümü çok sevdim.

Peeling sonrası yüzüme uygulayıp 15 dk beklettim.


Ve farkettim ki içeriğinde bulunan C vitamini cilt rengimde/lekelerimde(sivilce) az da olsa açılma sağladı bu yönüyle kendisini pek bir sevdim.


Maske ve peelingin yapıları ise şu şekilde;


Maske içeriği;


İki ürün paraben içermese de parfüm içeriyor.


Maskeyi peelingten daha çok sevdim,cilt bakım rutinimde sürekli olarak kullanabileceğim bir ürün diyebilirim.
Cilt bakım haftasında ilk gün yazısının sonuna geldim <<<099
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Sevgiler
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Seda bende senden kazandığım çekiliş sayesinde deneme şansı elde ettim. Hassas bir cildim olduğu için ben çok sevdim ikisini de başarılı ürünler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hassas ciltler için harika ürünler,güzel günlerde kullan beğenmene sevindim =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP