Bayram İndirimi Alışverişi (Watsons-Rossmann)

Herkese selam =)

Yine bir alışveriş yazısı ile birlikteyiz.

Bayram indirimden neler aldım gelin birlikte bakalım =)

İlk olarak Watsons;


NİP+FAB ürünleri son dönemde çok ilgi gören ürünler.Bende Ojelerfora ve Görkem Karman 'ın paylaşımlarında görüp almak istiyor ancak gittiğim birçok Watsonsta ürünleri göremiyordum,neyseki sonunda buldum ve aldım kendilerini=)
Soldaki peelingi,sağdaki toniği.
Ne işe yarıyor derseniz  cilt rengini eşitlemeye yardımcı ürünler ikisi de.Deneyip göreceğiz bakalım =)

İndirimli fiyatları;%30 inidirimle
Peeling 23,92 TL
Tonik;18.11 TL


Rossmann alışverişim ise;

Bu nefis kokan duş jeli indirimle 2.79 TL

Essence Transparan Pudra aldım.İndirim yoktu Essence markasında zaten pek fazla olmuyor indirim=)Anca veda edecekleri ürünleri indirime koyuyorlar.
Fiyatı 11 TL

Note Terracotta Powder 01 Stardust sanki evde hiç aydınlatıcı yokmuş gibi indirimde görünce dayanamadım:(
Fiyatı 14.90 dı.

Uzak diye gidemediğim  Gratis indirimini bu kez es geçtim.Sleek indirimi olsa uzak demez giderdim orası ayrı :)

Bir alışveriş yazısının daha sonuna geldik.
Siz indirimden neler aldınız ?

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. hepsini iyi günlerde kullanın ... sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan Seda'cım :) Ben bu indirimi es geçtim :D

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun tatlım,gülegüle kullan .

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan hepsini de :))

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan çok güzel ürünler almışsın=)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP