Uygun Fiyatlı Ürünlerle Mezuniyet Makyajı


Herkese selam =)


İkinci kez mezun oluyorummm :D 

Benim gibi çoğunuz mezun olma telaşındasınız biliyorum.

Son dönemde özellikle Instagramdan  ve sosyal medyadan sorduğunuz mezuniyet makyajı sorularınıza daha fazla dayanamadım. 

Ve taze taze tam da mezuniyet törenleri başlamışken hepinizin ulaşabileceği uygun fiyatlı ürünlerle bir mezuniyet makyajı yazısı hazırlamaya karar verdim.  

Kendime uygulamayı sevdiğim çok abartılı olmayan bir makyaj tercih ettim.

Hadi başlayalımm..


Makyaja ilk önce  göz makyajıyla başlamayı tercih edeceğim bu makyajda.(Camia bu konuda ikiye ayrılmış olsa da alışkanlık meselesi :D )

Far bazı olarak Maybelline Color Tattoo Matte  93 Creme De Nude  kullanıyorum.


Makyajda kullanacağınız renk seçimi bence çok çok önem taşımakta.

Ben bugün pembe-bronz-kahve bir göz makyajı yapacağım.

İlk olarak Maybelline The Blushed Nudes paletindeki  fırçayla gösterdiğim rengi göz kapağımın katlanma bölgesine  uyguladım.

Sonra göz kapağıma   alt sıradaki bu güzel pembe farı uyguladım.

Alt kirpik diplerime de bu pembe rengi hafifçe dağıtarak geçtim.

Biraz daha parlaklık katmak adına, Maybelline tekli far Copper Fizz rengini de  göz pınarlarıma ve kirpik diplerime doğru yuvarlak hareketlerle uyguladım.
Bunu uygulamadan önce fırçamı biraz Avene termal su ile ıslattım ki daha metalik bir etki sağlasın =)

Gelelim gölge rengine.
The Balm Nude Tude Paletteki en sevdiğim tonlardan biri olan Sexy isimli far ile gölgelendirerek far kısmını tamamladım.

Kaş altlarıma ve göz pınarlarıma yine Nude Tude paletteki buz beyazı far olan Sassy rengini uyguladım.



Göz makyajını tamamlıyoruz artık =)Ince hatlı bir eyeliner ve bol rimelle gözleri vurguluyoruz.

Seçtiğim eyeliner Rimmel London Exaggerate Eyeliner Waterproff.

Rimel olarak Maybelline Lash Sensationals'ı kullandım.

Kaşlarımızı da belirginleştirmeyi unutmuyoruz
Bunun için de görsellerde yer vermeyi unuttuğum Gosh kaş kitini kullandım .


Göz makyajını bitirdik,şimdi sıra ten makyajında.


Baz olarak Loreal Studio Secrets  bazı tercih ettim bu makyajda.

Ve Catrice kapatıcı paletteki yeşil rengi cildimdeki kırmızılıkları ve lekeleri kamufle etmek amaçlı uyguladım.



Fondöten seçimi de önemli elbette fotoğraflarda cildin pürüzsüz görünmesi güzel hatıralar bırakması için =)


Benim seçimim fondöten olmadı bu makyajda.

En az fondöten kadar iyi bulduğum Missha BB Krem no 21 i uyguladım..

Göz altı kapatıcısız olmaz tabi. Ben kapatıcılıktan ziyade daha aydınlık görünüm veren Rimmel London Wake Me Up kapatıcıyı uyguluyorum.


Son zamanlarda beğeniyle kullandığım Yoko markasına ait pudrayla ten makyajımı sabitledim.


Ve şimdi biraz yüzümüzü ısıtalım.

Üç işlev tek palet Rimmel London Kate 001 Golden Sands.
Aydınlatıcı ,bronzer ve allık olarak bu üçlüyü kullandım.






Son vuruş ruj ile olsun.

Çok çok sevdiğim Revlon Color Burts Matte Sultry <3


Ve sonuç;





Benim makyaj tercihim böyleydi.

Nasıl buldunuz makyajımı?Yorumlarınızı bekliyorum.=))

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda..
xoxo


Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP