Down Under Naturals Nude Nemlendirici Saç Kremi-Boyalı ve Kuru Saçlar


Herkese selam.
Saç Bakım haftasında yeni konuğum
Down Under Naturals Nude Nemlendirici Saç Kremi-Boyalı ve Kuru Saçlar.


Yine bir indirim haftası,insanlar stantları kapış kapış yağmalıyorlar. Ben ilk hedefim olan kozmetik ürünleri kaptıktan sonra Nude Şampuanı çok merak ettiğim için ve de şampuanım o zamanlarda bitmiş olduğundan bir şans versem mi diye düşünürken,(şampuan mı değil mi insan üzerini okumaz mı be ! )bu saç kremini almış bulunmuşum ki eve geldiğimde fark etmem tam bir dramdı :D


Madem yanlışlıkla da olsa almışsın Seda e o zaman kullan gitsin, denemeye saç kreminden başla,beğenirsen şampuana da şans verirsin dedim.





Öncelikle içerik olarak çok güzel bir ürün.%96 Doğal İçeriğe sahip ve paraben,Fosfat,DEA içermiyor.

%96 bitki içerikli olan krem, bambu ve soya proteini kompleksi içeriyor. Avokado,Shea Yağı (çok severim ) Papatya içeriğindeki diğer doğal bileşenler. 
Kokusu o kadar güzel ki,banyo sonrası saçımı kuruttuğumda bile benimle kalmasını çok seviyorum.
Saçlarımı taramam da sorun olmuyor ki her zaman söylerim benim saçlarım gerçekten tarama açısından işkencedir,delirtir insanı.
Saçlarım kesinlikle daha parlak daha yumuşak oluyor bu kremi kullandıktan sonra,zararlı maddeler içermediği için güvenle kullanıyorum ,iyi ki yanlışlıkla almışım diyebildiğim bir ürün oldu benim için :D Bazı yanlışlıklar güzeldir :D
İlerleyen dönemde şampuanını da kullanmayı çok istiyorum
Kremin fiyatı 20 TL civarında yanlış hatırlamıyorsam,Ben indirimle 10-11 TL gibi bir fiyata almıştım.


Yeniden alır mıyım?
Bu kez yanlışlıkla değil bilerek alacağıma garanti verebilirim :D

Siz ürünü kullandınız mı?
Doğal içerikli ürünleri seviyorsanız bir göz atın derim =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. doğal içerikli olması gayet iyi olmuş denemekte fayda var.

    YanıtlaSil
  2. Şampuanından bir kaç kutu bitirdim.Bir türlü sevip sevmediğime karar veremedim.Sonunda saçlarımı sertleştirdiğini bahane ederek kullanmayı bıraktım.Bundan sonra denediğim o dönemde adı Down Under olan argan yağlı şampuanı çok daha fazla sevmiştim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu duymuştum birkaç kişiden beğenmişler onlar da =)♥

      Sil
  3. saç ürünlerinde 2 şey beni kalbimden vuruyor, koku ve tarama kolaylığı, ikisi de varsa denemeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim için de koku ve tarama kolaylığı önemli ♥

      Sil
  4. Merhaba takipteyim bloğuma beklerim sizi sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP