Topicrem Normal-Karma Ciltler İçin Yatıştırıcı/Nemlendirici Krem

Herkese selam.
Bugünün konuğu Topicrem markasına ait  Normal-Karma Ciltler İçin Yatıştırıcı/Nemlendirici Krem. 



Normalden karmaya cilt tipleri için uyumlu bir krem.Açıklamasında;

Yüksek toleranslı tedavi etkisiyle; bebekler, çocuklar ve hassas cilde sahip normalden karmaya dönük ciltler için özel olarak üretilmiştir. Tüm ailenin kullanımına uygundur. İçerdiği gliserin sayesinde cildi nemlendirir ve aynı zamanda cilde bir bariyer oluşturur. Dermotolojik olarak test edilmiş ve pediatrik kontrolleri yapılmıştır. Her sabah/akşam yüze ve boyuna uygulanır. 

denilmiş..


İçerik olarak paraben,nemlendirici ve parfüm içermemesi artı puan.

İlk kullanmaya başladığım zamanlarda gerçekten hoşuma gitti.Makyajın altına bile uygulayıp baz görevi görmesini sağlıyordum.



Bir cilt bakımı ürünü kullanmaya başlayınca diğer kullandığım bütün ürünleri kullanmayı kesiyorum. Etkileşim sağlamaması ve tek başına performansını görmek adına.

Topicrem'i de tek başına kullanmaya başladım. Nemlendirme seviyesi iyi bir krem.Karma cildimi neme doyurdu desem yeridir.

3. haftada  yüzümde hiç çıkmayan sivilceler kendini göstermeye başlayınca ihtimal vermedim kullanmaya devam ettim,ancak baktım olmuyor daha da çoğalma eğilimi gösteriyor kullanmayı kestim.


Su bazlı yapıda bir kreme ilk kez böyle bir reaksiyon gösterdi cildim.
Başka bir blogger arkadaşım da yüzünde sivilceler çıktığını ve bir süredir aynı ürünü kullandığını söyleyince şaşırmakla birlikte emin oldum ki anlaşamadık biz kendisiyle.
Bende böyle bir etki göstermiş olabilir ama sizde aynı şekilde etki gösterecek diye bir kural yok.Her birimizin cilt tipi ve gösterdiği reaksiyonlar farklı oluyor.
Topicrem ürünleriyle anlaşamadım ben, bu anlaşamadığım ikinci ürünü.

Kremin akıbeti ne oldu derseniz ,vücudumda aşırı kuruyan bölgeleri nemlendirip yatıştırmak amaçlı kullanıp bitirmeye çalışıyorum.

Siz Topicrem ürünleriyle anlaşabildiniz mi ?
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.

Yorumlar

  1. Karma ve yağlı ciltler için olmasına rağmen bu kremi ben pek sevemedim. Cildim karma, ne zaman bezelye kadar sürsem gün içerisinde tüm yüzümden yağ fışkırmasına sebep oldu :( aslında içerik olarak iyi bir krem ama su bazlı olduğu halde yağsı olması yüzünden kullanamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilginç bir yapısı var su bazlı ama yağlı yapıda gibi. :/

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP