5 Nisan 2016 Salı

Bitenler-Çöpe Gidenler Mart 2016

Herkese selam.

Mart ayı bitenleri ile birlikteyiz..
Hemen başlayalım ;

 1-The Body Shop Duş Jeli Şeftali;Yedekli olarak aldığım ve yedeğine de veda ettiğim,sevilesi,aşık olunası kokulu duş jeli =)

2-Golden Sun Bitkisel Şampuan :İyi hacim veren ,bitkisel içerikli bir şampuan.Bendeki tester boyuydu,sadece birkaç kez kullanabildim.

3-Avon Duş Jeli:Limited Edition bu duş jelinin kokusu gerçekten yemelikti.Avon duş jellerini seviyorum.

4-Uni Baby Şampuan :Bebek şampuanları arasında en çok tercih edilen ürünlerden,bende severek kullanıyorum.

5-Aussie Şampuan :Kendisini şu ana kadar kullandığım en kötü şampuanlar arasında dahil ediyorum!Saç diplerimi adeta rezil etti.

6-Nivea Deodorant:Nivea deodorantları seviyorum.İki şişe bitirmişsin maşallah Seda dediğinizi duyar gibiyim :D Aslında Melodi kendininkini giderken bana bırakmıştı.Bitmek üzereydi.Son demleri ben bitirdim ama aslında ikinci şişeyi Melodinin bitenlerine ekleyebiliriz :D

7-Dirty Works Göz Kremi:Elime geçtiğinden beri kokusundan haz etmediğim (ki bence bozulmuşluğunun vermiş olduğu bir kokuydu ) ve çöpe giden bir ürün.
8-Avene Termal Su :Tek kelime ''Aşk''
9-Loreal Pure Zone Temizleyici Jel :Kategorisinde başarılı bir ürün.Yeniden alır mısın derseniz ev stoğu bitene kadar almam derim.
10-Sephora Makyaj Temizleyici:Kesinlikle başarılı bir ürün.Büyüğü alındı bile.
11-TBS Japanise Cherry Blossom Parfüm:İmza parfümüm.Bayılıyorum !


12-Dermokil Maske:Yine kategorisinde başarılı bulduğum bir ürün.Bu biten ikinci tüpü.
13-Farmasi Makyaj Temizleme Mendili:Gözlerimi ve cildimi tahriş etmeden temizlemesini sevdim.Yeniden alabilirim.
14-Rituel De Beauty Isıtıcı Bant:Çok çok aşırı etki etmese de bir nebze olsun etki eden bir ürün olduğunu düşünüyorum =)

15-PCO Mask:Aman Allahım!Öyle bir alerji yaptı ki yüzüme bir daha mı asla diyeceğim bir ürün...

16-Eklips Sünger:Vadesini doldurduğu için çöpe gidiyor =)
17-Rimmel London Wake Me Up Maskara:Günlük olarak tercih ettiğim idare eder bir rimel.Aşırı uzunluk ve hacim beklemeyin kendisinden =)


Benim bu ay bitenlerim böyleydi.

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

3 yorum:

  1. TBs parfumden bende yenıden alacagım ılk kullandıgımdan beridir seviyorum kendısını,kışın almıştım ama yazda kullandım her mevsim kullanılır, gideri var bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle her mevsim gideri var :) Ambalajı da yenilendi çok şık oldu ♡♡♡

      Sil
    2. Kesinlikle her mevsim gideri var :) Ambalajı da yenilendi çok şık oldu ♡♡♡

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Bebak Suya Dayanıklı Göz Ve Dudak Makyaj Temizleyicisi

Herkese selam =) Konuğum bir Türk markası olan Bebak 'a ait Suya Dayanıklı Göz Ve Dudak Makyaj Temizleyicisi Çift fazlı o...