Seda İle 8 Mart 8 Blogger Etkinliği-Ankara Ramada Otel

Herkese selam.

Bir sessizliktir ki sürüyordu buralarda, yeni uğraşlar ,yeni heyecanlar vardı hayatımda..

2 aylık tempolu bir sürecin hakkından tam 3. kez gelebilmek ,yeni bebeğim #sedaile8mart8blogger etkinliğini büyütmekle uğraşıyordum sessizliğimi soranlara.. =)

8 Mart temalı olması sebebiyle, o kadar anlamlıydı ki bu etkinlik benim için,  6 Mart  Pazar günü konsept etkinliğimde Ankara Tunalı Hilmi Ramada Hotel'in insanın ruhunu dinlendiren Kış Bahçesinde 8 Blogger ile bir araya geldik =)






Etkinlik yapmak zor bir süreç olsa da hazırlık süreci keyifli ve eğlenceliydi benim için.
Bir çok firmanın desteğini yanımda hissetmem de beni ayrıca onure etti üçüncü kez =)




Masa süslemelerimde bana güzel Runner'ı ile destek olan Pink Deco herkesin beğenisini topladı.



Gülümserin Tatlı Tuzlu Dünyası günün anlam ve önemini vurgulayan kurabiyeleri ve leziz Cupcakeleri ile tatlı krizlerimize çare oldu =)





Otelimiz de bize tatlı ikramlıklar hazırlamış..

Sanki misafirlerimi ev toplantısına çağırmışcasına,  sohbet muhabbet derken zamanın nasıl aktığını anlamadık =)

Kış bahçesinini Ankara Manzaralı terasında bol bol fotoğraf çekmeyi de ihmal etmedik.











Saglikci arkadaşım canım@guzelruhlukadinlar Mehtabim bize harika bilgilerle dolu bir el kitapçığı hazırlamış 🎀💟Gerçekten hepimizi ilgilendiren, çok önemli bir konu#memekanseri. Bununla ilgili bir blog yazısı yazmayı düşünüyorum.



Lansman firması olarak tek firma Farmona idi.




 Farmona yetkilisi gelirken bize çok güzel Farmona ürünleri getirmiş.=))
Her birini denemek için sabırsızlanıyoruz..

Misafirlerim benim için gerçekten önemli insanlar.

Ankara dışından misafirlerim de vardı bu etkinlikte =)
Biz bir hediyeleşme etkinliğinde tanıştık Melodiyle =)Ama ne tanışma !
Bana deseler ki blog açmanın sana getirisi nedir ?
Cevabım güzel dostlarım derim.Onlardan biri Melodi aylar öncesinden uçak biletini aldı :=)Harika bir 3 gün geçirdik ki onun için ayrı bir yazı yazacağım kesin :D




Ve Neslim..

Onunla da yaklaşık 3 yıl önce gerçekleştirdiği bir MAC etkinliğinde tanıştık.
Aynı semtte oturup da yıllarca birbirimizi farketmemiş,belki de defalarca kez aynı ortamda denk gelmiş olabiliriz :D

Hayatımda tanımış olduğum insanlar arasında en karakteri düzgün,en değişmeyen insan o.. 
Olduğu gibi ,dobralığıyla  , insanlığıyla bana ''İyi ki o etkinlik olmuş ve ben iyi ki blog açmışım ''dedirten nadir insanlardan.Daha neler neler yazılır senin için <3 



Nazlı ve Asude..

Nazlı da karakterini kendime çok benzettiğim iyi niyetli,dostluğu güzel blogger arkadaşlarımdan biri.Aynı zamanda da çok yetenekli bir blogger =)Resimlerine, dekoratif bilgisine hayranım.İyi ki onunla da blog vasıtasıyla tanışmışım.. İşte size iyikilerimden biri daha..

Asude'de geçtiğimiz senelerde tanıştığım,duru güzelliğiyle beğenerek takip ettiğim blogger arkadaşlarımdan biri.Moda kombinleriyle instagramda ve blogunda şıklığını konuşturur kendisi =))



Mehtap...

Güzel Ruhlu Kadınlar ..Blog ismi ruhuna,kişiliğine bu kadar mı uyar insanın ?

Ruhu güzel ,yüzü güzel,kalbi güzel arkadaşım..

Onunla da bir etkinlikte tanıştık,bir kış günü bir yılbaşı oraganizasyonuydu.Hiç unutmam esprileriyle gülmekten dağıtmıştı beni =) :D Bu güzel kalbi de tanımak benim için iyi ki dediğim şeylerden biri..



Anıl..
Sanki nostaljik bir filmden fırlamışcasına  asaleti ve güzelliğiyle kedisine hayran bırakan güzel arkadaşım.Onu Neslihan vasıtasıyla tanıdım.İyi ki de tanımışım,hayatımda olduğu için mutluyum :)


Eda..Namı diğer Mamontenka =)


Sıkı takipçilerindendim kendisinin :D 

Instagramda etkileşim halindeydik ama kendisiyle ilk yüz yüze görüşmemiz Neslihan ve Nazlının etkinliğinde gerçekleşti.Samimi,içten ve doğal güzelliğiyle dikkat çeken blogger arkadaşlarımdan biri.
Onu da tanıdığım için çok mutluyum..


Benim için hayatım boyunca unutmayacağım bir etkinlik oldu..
Biraz da fotoğraflar konuşsun..


Etkinlik pastamız =))





Pasta geldiğinde ve sonrasında yaşanan anlar :D
(Otel yetkilisi içeriye iyii kii doğdunn diyerek girince biz :D )



Gülmemek için direniyoruz ama elimizde değil !! :D
Dağıldık ! :D




:D :D

Olmazsa olmaz teras öz çekimleri..







 Hayat bir tren yolculuğu misali. Tüm durakları, dolambaçlı yolları ve kazaları ile. İçine biniyoruz ve ilk ailemizle bir yolculuğa çıkıyoruz, hep bizimle seyahat edecekleri düşüncesiyle. Ama bir durakta onlarda inecek ve biz yolculuğumuza devam edeceğiz. Başka insanlar binecek o trene. Kardeşlerimiz, arkadaşlarımız, kuzenlerimiz hatta hayatımızın aşkı. Çoğu yine inecek o trenden ve geride büyük bir boşluk bırakacaklar. Bazıları ise hiç iz bırakmayacak, indiklerini bile anlamayacağız. Bu yolculuk büyük mutluluklar, acılar , karşılaşmalar ve vedalar ile dolu olacak.
Başarılı olmanın sırrı ise binen tüm yolcularla iyi ilişkiler kurmakta gizli. Büyük bulmacası ise bizim hangi durakta yolculuğumuzun sona erdiği ile ilgili. Bu yüzden yaşamalıyız, çok sevmeliyiz , affetmeliyiz ve her zaman elimizden gelenin en iyisini yapmalıyız. Burada ki amacımız ise, inmemiz gereken durak geldiğinde ve yerimiz boşaldığında, geride sadece güzel düşünceler bırakıp onların hayat treninde sonsuza dek yolculuk etmesini sağlamak. 

Size tüm kalbimle yaşadığınız her yeni günde bu seyahatinizin daha da güzel geçmesini diliyorum. 
Hep sağlığınız yerinde olsun başarı yanınızdan hiç ayrılmasın ve çok sevilin ve sevin.  


Hayatımın treninde bana eşlik ettiğiniz için sonsuz teşekkürler...
Sevgili arkadaşlarım ve takipçilerim..
Sizi seviyorum =)

Katılımcı listesi ;

















Bir sonraki postta görüşmek üzere..Sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Çok çok çok güzel bir yazı olmuş canım... Eline ve emeğine sağlık... Etkinlik işini Nesli ve sende birebir görmüş biri olarak böyle bir sorumluluk, telaş ve program, böyle bir yükün altından kalkmak her babayiğidin harcı değildir dedim sana hep. Yine diyorum. Gerçekten seni bir kız kardeşim olarak gördüğüm günden bu yana gurur duyuyorum. Çabanı, emeğini, özenini ve nezaketini takdir ediyorum. Tek başına bir etkinliğin altından başın dik kalkmanın yanı sıra; blog dünyasında sarfettiğin fotoğraflardan blog yazılarına hepsi için ayrı ayrı kutlayıp ayrı ayrı gurur duyuyorum. Gerçekten bir gün bu işleri bırakıp gitsem de iyi ki bir ara bu olaya girmişim diyeceğim sebeplerdensiniz... Sizi çok seviyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizi çok seviyorum canım..Bundan sonra hayatımda Blog olsun ya da olmasın hep var olacağınızı bilmek çok güzel =)siz de benim iyilerimdensiniz <3

      Sil
  2. Senin de ayağına sağlık Edacım,iyi ki geldin =))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP