Bitenler Çöpe Gidenler (Eylül Ekim 2015 )

Herkese selam.


Yazarken en keyif aldığım  yazının zamanı =))

Geçen ay yazmaya fırsat bulamadığım  için, iki ayı birlikte paylaşıyorum =))



Başlayalım o zaman =)

1-Tresan Biberiye Özlü Canlandırıcı Bakım Şampuanı:Çok yakın zamanda blogda detaylıca yazmıştım.Yağlı saçlar özellikle çok sevecekler =) Buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

2-Uni Baby Şampuan:Gerek fırça gerekse yüz temizliğimde kullandığım güvenilir bir şampuan. SLS paraben vs. içermiyor =) Yedekli olarak evde bulunduruyorum

3-Yves Rocher Saç Bakım Yağı :Çok severek kullandığım bir saç bakım yağı bu üçüncü şişe biten =)Detaylı yazısını şurada bulabilirsiniz =)

4-Toni Guy Kuru Şampuan:Pek sevmediğim bir kuru şampuan oldu diyebilirim. Gerçi ben kuru şampuan sevmiyorum zaten şu ana kadar bana wow dedirten bir kuru şampuan kullanmadım =)İlla ki o saça su değecek :D

5-Isana Bal ve Süt Özlü Duş Jeli:Bal kokusu sever biri olarak çok sevdim gerçekten gerek nemlendirme özelliği gerek okusu yeniden alacağıma işaret ediyor =)

6-Watsons Super Drug Seyahat Boy Duş Jeli :İnanılmaz güzel kokuyor :D Böyle insanın yiyesi geliyor gerçekten.Tam boyu alınabilir =)

7-Selin Ada Limonu Sıvı Sabun: Duş jellerini çok sevdiğim gibi sıvı sabunlarını da seviyorum Selin markasının ve denk geldikçe alıyorum =)Bu da onlardan biri.
8-Sensciense Seyahat Boy Şampuan :Yakınlarda seri halinde yazmıştım okumak için tıktık =)


9-Avon Wish Of Love :Çok çok seviyorum özellikle yaz aylarında beğeniyle kullandığım bir parfüm.Yazısı burada =)

10-Nivea Fresh Natural Deodorant :Bittikçe aldığım sevdiğim bir deodorant.Blogda bahsetmişim ondan da :) Buyrun buradan okuyun =)

11-Nivea Roll On :Bunu pek sevemedim ya bir daha alacağımı düşünmüyorum.Farklı bir çeşidini deneyebilirim =)

12-Oriflame Ice Parfüm :Sevdiğim fresh bir koku.Bir daha alabilirim indirimlerinde =)

13-8x4 Deodorant Key To Love :Aşık olduğum bir deodorant.O kokusu var ya tam benlik gerçekten :D Bu deodorant serisinin elimde olan kısmını tek bir post halinde yazmayı düşünüyorum =)

14-Avon Pur Blanca Body Mist:Yine sevdiğim kokulardan biri.Body mist stoğumu göz önünde bulundurursam bir süre almasam da olur :)

15-Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici :Sevdiğim ürünler arasında :)Yazısını detaylıca buradan okuyabilirsiniz =)

16-Nivea BB Clean Temizleme Suyu :Makyaj temizleyici olarak biraz vasat kalan ama güzel bir tonik işlevi gören bir ürün benim için. Yazısını detaylıca buradan okuyabilirsiniz.

17-Nivea Krem:Çocukluğumun o temiz Nivea krem kokusu her daim benimledir.Bittikçe alınır yedeklenir=)

18-Vaseline Cocoa Glow Nemlendirici Krem:Vaseline krem serisi içinde en sevdiğim ürünlerden biri.Harika nemlendiriyor el ve vücut için severek kullanıyorum.

19-Yves Rocher Kayısı Özlü Peeling :Artık ben susayım da buradaki yazısı konuşşun :D Çok çok seviyorum =)

20-Sleppy/ Dalin Islak Mendiller ve NOB Oje Çıkarıcı Disk:İkisini de seviyorum.Tabi kokusundan dolayı Dalinin yeri ayrı bende =) 
Nob Oje Çıkarıcı Disk:Sevdiğim bir ürün pratik gerçekten ojeyiiyi temizliyor ama bir süredir denk gelmedim acaba isim ya da ambalaj mi değişti? 

21-Apaks Pamuklu Çubuk :Bim'de bulabileceğiniz makyaj düzeltmede vs kullandığım idare eder bir pamuklu çubuk.:)

22-Lilibe Makyaj Düzeltme Çubukları :Yukarıdakine göre daha kullanışlı olduğunu söyleyebilirim çünkü çift taraflı.Bir tarafı sivri diğer tarafı yuvarlak. Rossmanlarda bulabilirsiniz =)

23-İpelina Makyaj Temizleme Pamuğu:Geniş olmasından dolayı bir adet pamuk yardımıyla tüm yüzünüzü ya da gözünüzü rahatlıkla siliyorsunuz.Yumuşacık olmasını çok sevdim yeniden alabilirim. =)

24-Clean Up Makyaj Temizleme Pamuğu :Migrostan almıştım.Yeniden alabilirim çünkü pamuk çok tüketiliyor ister istemez bizim evde :D



25-Maybelline Dream Fresh BB Krem Light : Örtücülüğü çok az ama güzel aydınlık bir görünüm veriyor.Ev stoğunu göz önüne getirirsem bir süre sonra tekrar alabilirim =) Yazısı burada =)

26-Maybelline Rocket Maskara :Harika bir maskara benim için. (yazar burada her kirpik yapısının aynı olmadığını ve her rimelin herkeste aynı sonucu vermeyeceğini belirtmek istedi .) Blogda detaylıca yazacağım =)

27-Garnier Göz Altı Kapatıcı Roll On :Artık bu versiyonu yok diğer versiyonu da bunun gibiyse yeniden almayı düşünürüm.Bunun gibiden kastım göz altına verdiği aydınlık sağlıklı görüntü.Kapatıcılığı çok fazla değildi zaten benim için kapatıcılık çok önemli değil =) Yazısı burada =)


Galiba uzun bir yazı oldu inşallah sıkmamışımdır :)
Yazarken  yoruldum valla :)

Benim bitenlerim böyleydi.Yeni bir bitenler yazında görüşmek üzere..
Sevgiler
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. ovvv en vazgeçilmezim purblanca bayılıyorum onunn kokusunaaa

    YanıtlaSil
  2. Bol bol ürün okuduk iki ay birleşince:)
    Mybelline bb kremi performans açısından çok iyi bulmadığımı söylemeliyim.
    Dalib ıslak mendilin performansı, Sleepy'nin kokusu ile yeni bir ürün çıksa:)
    Paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya iki ay daha yazmasam çöp eve dönüşecekti ev galiba :D

      Sil
  3. bayaa iyi bi iş çıkmış tebrik ederim :) yeniler için bol bol yer açılmış :)
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Okumayı en sevdiklerimden, biri de bitenler ! Ne çok ürün bitirmişsin, hadi o zaman alışveriş zamanı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışverişten çok evdeki stoğu eritme zamanı diyebiliriz =))

      Sil
  5. Emotion'un o serisinden bir tek Key to Love bana ağır gelmişti. Ocean Fresh gibi hafif kokuları sevdiğimden herhalde.O seriyi post olarak okumak çok keyifli olur iyi düşünmüşsün :) Fotoğrafta görünce aklıma geldi Nob'un oje temizleme mendillerinden çok memnundum son zamanlarda hiçbir yerde göremez oldum kaldırıldı mı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaa NOB u bende göremiyorum çok pratik bir üründü :(

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP