Ulric De Varens Divine Issime EDP

Herkese selam.

Bugünkü konuğum Ulric De Varens  Divine Issime EDP

Parfüm zevki kişiden kişiye,tenden tene değişebilir. Yazının başında bunu belirteyim. 

Benim sevdiğim parfüm notları arasında vanilya-yasemin  kesinlikle başı çekiyor sonbahar kış mevsimlerinde.

Ulric De Varens parfümleri Ocak 2013 den beri ülkemizde satılmakta. .  
Markanın amacı  muhteşem Fransız kokularını uygun fiyatlar ile tüketiciyle buluşturmak. 


Divine Issime den bahsetmek gerekirse, çanta şeklinde tasarlanmış şişesi gerçekten çok güzel =)
Şık bir görünüm elde edilmiş siyah saplı çanta şişesiyle..

Parfümün üst notalarında Mandalina ve pembe dut bulunuyor.  Mandalina benim gibi turunçgil kokularını da seven biri için başlangıç notası olarak harika..

İlk sıktığımda o yoğun mandalina kokusunu hissettim ve kokusunu bolca içime çektim.İlk sıktığınızda dominant bir mandalina kokusu alacaksınız ama lütfen biraz bekleyin ve orta notanın keyfine varın..

Orta notalar Portakal Çiçeği ve Tonka..
Biraz beklediniz ve yine kokuyu içinize çektiniz.
Mis gibi bir portakal çiçeği kokusu geldi burnunuza Tonka taneleri ile karışık.
İlk kokladığınızda o baskın koku yerini tatlı mı tatlı yumuşak mı yumuşak bir  kokuya bıraktı.

Şimdi sıkı durun alt notalara geldiniz.
Çünkü bombayı sona saklamışlar.
Alt notalar ;Sümbülteber,Yasemin(bak işte burada kulağını çınlatmak istediğim biri var Melodiciğim çok sever Yasemin kokusunu )Paçuli ve de asıl kahramanımız Vanilya..

Alt notalarda bence parfüm şaha kalkmış,çiçeksi dokunuşların yanı sıra vanilya ile imzayı atmışlar.

Yani demem o ki ilk sıktığınızda turunçgil havasını bariz hissettiğiniz parfüm  teninizde bekledikçe şahane bir kokuya dönüşüyor.

Üstelik de oldukça uygun fiyatlı.Ve kalıcılık konusunda bir çok pahalı markayı sollar da geçer..
Gerçekten çok şaşırttı beni.
Parfüm konusunda çok hassasım.Kesinlikle ağır ve baş ağrısına sebebiyet verebilecek parfümleri kullanmam da önermem de..Divine Issime kesinlikle baş ağrıtan parfümlerden değil (Bana göre yani umarım sizin için de öyle olur.. =) )

İnanın havaların soğumasının hızlanmasını hiç bu kadar istememiştim.Çünkü Divine Issime kışın atkımda,hırkamda ya da giydiğim kazakta resmen imza kokumu bırakacak ve ben her yeni güne onun kokusuyla güne merhaba diyeceğim =)

Parfümü merak ediyorsanız Gratis ,Rossmann ve  Watsonslarda testerdan deneyebilir ve sanıyorum ki yukarıda anlattığım adımları sıralayıp bana hak verebilirsiniz.
Çok çok beğendiğim bir parfüm oldu zor beğenen biri olarak =)Kış parfümlerimden birkaçının yanında sürekli alınacaklar listesinde ilk sıradan giriş yaptı kendisi..

Markanın diğer parfümlerinden de almayı düşünmüyor değilim kalıcılık bu kadar başarılıysa.. =)

Ve yarın sabah gözünüz buralarda olsun çünkü size bir sürprizim olacak. =)(Acaba nedir nedir ? =)) )

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo



Yorumlar

  1. Bu markanın parfümlerini seviyorum.Fiyatlarına göre oldukça başarılılar.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ciddi anlamda şaşırttı beni diğer çeşitleri de alınası =)

      Sil
  2. Ben kullandım bunu güzeldi şimdi melek Kanatlı olanı çok beğendim onu alacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de kullanıyorum kokusunun güzel olmasının yanında kalıcılığı harika.

    YanıtlaSil
  4. Ayyy yasemin miiii :)) ben nasıl kaçırmışım bu kokuyuuu :) Paçuli ve yasemin ikilisini severim seviyorum senii :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP