The Balm Meet Matt(e) Hughes Long Lasting Likit Ruj -Charming

Herkese selammm =)
Gratis bayram indirimi başladı ve The Balm'da %40 indirim mevcut.Bende daha fazla bekletmeden size bu güzel ruju anlatmak istedim.


Gelsin diye 4 gözle bekledim valla indirimi bile beklemedim almak için.
Hatta testerı bile yoktu aldığım Gratiste tamamen internette gördüğüm görsellerle hareket ettim ama son yıllarda arayıp da bulamadığım hem kalıcı hem enfes mi enfes o gül kurusu ruju buldum.Üstelik de mat !



Yine ambalajı konuşturmuşlar çok tatlı diğerleri gibi =)

Seride Charming ile birlikte 8 renk daha var ama bence en güzeli o..

Çok çok koyu bir gül kurusu olarak görünüyor dış ambalajından..Sürüldüğünde biraz daha açık kalıyor.İçerisinde birazcık da kahvelik barındırıyor rujumuz..



Sürdükten kısa bir süre sonra yaklaşık 1 dk sabitleniyor ve inanılmaz güzel mat bir görüntü sağlıyor.Ruj likit yapıda.Aplikatörü ile kolay uygulama sağlıyor.


İkinci katı sürmeme bile gerek olmadan dudağı tamamen kapatıyor ,diğer mat rujlar gibi değil kendisi.Sürümü bu kadar rahat bir mat ruj görmemiştim daha önce..

Rujun mentollü ama tatlı bir kokusu var.Dudak çizgilerine çok fazla dolma yapmıyor.Ve en güzel özelliği bana göre mat olmasına rağmen dudaklarımı kurutmaması oldu.


Kalıcılık konusuna gelirsek şu ana kadar kullandığım en kalıcı ruj.O kadar yedim içtim bana mısın demedi kendisi..En az 4 saat hiç bozulmadan dudakta kalıyor.4 saatten sonra bile tazeleme hissi duymadım.Eve geldiğimde misel su ile temizleyebildim kendisini =))

Bu ruj akmıyor bulaşmıyor sürüldüğü gibi kalıyor ve şu an %40 indirimde.




Son 1 yılda alıp da aşık olduğum ikinci ruj kendisi.
Çok çok beğendim ve şiddetle indirim bitmeden almanızı tavsiye ederim.

Diğer birkaç renginde gözüm var ama yılbaşı indiriminde almayı planlıyorum =)


İndirimsiz fiyatı 35 TL

Siz ruj hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Çok yakışmışkiii😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bebeğim sana da çok yakıştı :* <33

      Sil
  2. Merakla beklediğim bir yazıydı Sedacım. Rengi güzelmiş mat oluşu ve kalıcı oluşu ayrıca güzel. Gönül rahatlığı ile alabilirim bu yazıdan sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle şu an indirim varken bulursan kaçırma canım :*

      Sil
  3. Testerı olmadığı için rengine bakamamıştım çok iyi oldu bu yazı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef çoğu yerde testerı yok ben testerını denemeden aldım riske girdim ama iyi ki almışım =)

      Sil
  4. Yok yok, kesin alıcam bunlardan, güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılbaşı indirimde bende diğer renklerinden alacağım galiba =)) Sağol canım =)

      Sil
  5. Ayyy indirimde bulursam mutlaka alcam harika!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP