Flormar Bohemian Dream Puffy Blush Allıklar /01Free Spirited Tan-02 Hippie Fast

Herkese merhaba.
Bugün size şuradaki yazımda almamak için direniyorum dediğim Flormar Bohemian Dream Puffy Blushlardan bahsedeceğim. 





Çok fazla gittim geldi alsam mı almasam mı derken  geçen gün avm de 5 tl ye kadar indiğini gördüm ve standda kalan son ikili 01 Free Spirited Tan-02 Hippie Fast i gözümü karartıp aldım.


İlk olarak aldıktan sonra oh be iyi ki almışım dediğim 01 Free Spirited Tan 'e bakalım.çok hoş,bronz tonlarda bir allık.




Son zamanlarda bronz allıklara farlara ciddi anlamda sarmış bulunmaktayım.




Allıkların yapısı kremsi olduğundan parmağınızla bastırdığınızda yumuşak yapılarını hissediyorsunuz.



Kendisi benim için hem bronzer,hem kahve tonlarda allık hem de göz farı olarak kullanacağım çok işlevsel bir ürün oldu..


 Krem allık formundaki ürün uygulama sonrası toz hale geçiyor.Yapıları sayesinde parmakla uygulama yapmanız mümkün ama ben Real Tecniques Stippling Brush ile uygulamayı tercih ediyorum.Böylelikle bence daha hijyenik oluyor =)Hem de aşırı bir görünüme sebebiyet vermiyor.

Pigmentastonu gayet iyi bu allıkların.Az miktarda uygulamak yeterli.

02-Hippie Fast ise pembe alt tonlu,güzel bir yaz pembesi ,ama kışın da kullandığım ve pembe sever biri olarak koleksiyonumda bulunması gerektiğini düşündüğüm bir allık kendisi.





Tatlı mı tatlı bir renk...Bu kadar aşırı pembe durduğuna aldanmayın yanakta cidden çok doğal görünüyor.

Benim gibi beyaz tenli arkadaşlara cidden çok yakışacağını düşündüğüm bir tonu var. Doğal  bir pembe allık arıyorsanız indirim bitmeden ve stoklar tükenmeden 5 liraya alabileceğiniz güzel bir allık.





Bir şey fark ettim ki bu allığı uyguladığımda sanki aydınlatıcı da uygulamış gibi bir görünüm elde ediyorum yüzümde.Ben neden bu allıkları almamışım ki daha önce ? =)





Allıkların kalıcılığı ortalama olarak 4-5 saat.
Allıkların ambalajları da gerçekten şık olmuş .Gramajları da oldukça fazla tam 12 gr!
Online satış sitesinde yazdığına göre indirim 01.10.2015 e kadar devam ediyor seçili ürünlerde.

Ben gerçekten sevdim bu allıkları.

Eğer mağazada bulamadıysanız şuradan sipariş vererek stoklar bitmeden ürüne sadece 5 tl ye sahip olabilirsiniz =))(İndirimsizken fiyatı 25 tl idi )

Bir sonraki yazım da seriden göz farları ile ilgili olacak.


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo





Yorumlar

  1. Bronz olanı alacağım 😊😊😊

    YanıtlaSil
  2. renkler çok güzel özellikle kahve tonlu olana bayıldım güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben kahve allığı hiç sevmezdim ne oldu bana bilmiyorum şimdi sürekli bronz kahve tonlarına yürüyorum :D

      Sil
  3. Çok ucuzmuş, iyi denk gelmiş. Renkleri de çok güzel. Hele bronz tonu henüz beyazlamadığım için bana da uyar. Ekim girmeden flormara uğramalıyım.;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle mağazaya gidemezseniz bile online sitede stok var hala kaçırmayın =))

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP