Nivea BB Clean Güzelleştiren ve Bakım Yapan Temizleme Suyu

Herkese selamlar =)

Yeni konuğum Nivea dan.. Bir çoğunuz yeni çıkardıkları BB Clean   Güzelleştiren ve Bakım Yapan Temizleme Suyu'ndan haberdarsınız artık.
Bir süre önce Watsonsta görüp almıştım,iki gün sonra da Nivea'nın yolladığı  kargodan BB Clean temizleme suyu çıktı =))


İlk çıkan Nivea Micellar makyaj temizleme suyunu beğenerek kullanmıştım.

Önce biraz ürünün özelliklerinden bahsedeyim;

Provitamin B5 içeren formülüyle tek adımda 5 etki sağlar;

1. Arındırır:
 Cildi BB krem, fondöten ve makyajdan etkili bir şekilde arındırır.

2. Temizler: 
Gözenekleri yağ ve kirden temizleyerek cildin nefes almasını sağlar.

3. Cilt kusurlarını azaltır:
 Pürüz ve kızarıklık görünümü gibi cilt kusurlarını azaltmaya yardımcı olur.

4. Nemlendirir: 
Cildin doğal nem dengesini destekleyerek, ciltte yumuşak ve nemli bir his bırakır.

5.Hazırlar:
Cildi bir sonraki BB krem ve makyaj uygulaması için kusursuz bir şekilde hazırlar.

Yorumlarıma gelirsek ;

Yaz aylarında fondöten yerine bir çok kişi BB kremleri ya da CC kremleri tercih ediyor. Ben de yaz aylarında çoğu zaman sadece güneş kremi uyguluyorum yüzüme ten makyajından uzak duruyorum.Ten makyajı yapacaksam tercihim BB kremler oluyor.

BB krem öncesi cildi hazırlar denilmiş ürün açıklamalarında. Şöyle ki cilde hissedilir bir nem kazandırıyor ürün bu konuda kendisini sevdim.Gerçekten bir nem verme durumu mevcut. 

Cilt kusurlarını azaltır ibaresine gelirsem benim cildimde bu tarz bir sorun yok,o nedenle bu konuda yorum yapamayacağım =)

Temizleme konusuna gelirsek;ten makyajını 2 pamuk yardımıyla çıkarıyor.Göz makyajını temizlemede yetersiz bir ürün..Göz makyajınız yoğunsa biraz zorlanabilirsiniz çıkarırken. İlk çıkan ürün micellar göz makyajını çok daha rahat temizliyordu bunu dipnot olarak düşeyim.
Onun dışında gözümde yanma kızarıklık oluşmadı,ama oluşanlar da olduğunu okudum ve gözlemledim. Bunu da almadan önce göz önünde bulundurmalısınız.Çünkü her ürün herkese aynı tepkimeyi vermiyor.


Sadece cilt temizliği için almayı düşünüyorsanız rahatlıkla alabilirsiniz =) İçeriğinde paraben ve alkol yok =) Aslında bazı geceler  kendisini tonik niyetine de kullanıyorum tonik olarak da sevdiğimi belirteyim =)

En beğendiğin
 yanı  ne derseniz cildi makyaja hazırlıyor olması derim..


Siz adıyla oldukça ilgi çekmeyi başaran Nivea BB Clean ile tanıştınız mı ?
Hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo



*Basın ürünüdür,objektif yorumlarımı içerir..

Yorumlar

  1. ben nivea cc suyun çıkmasını bekleyecem :D

    YanıtlaSil
  2. Bende henüz denemedim ama cildi makyaja hazırlıyor olması gayet başarılıymış :) güzel günlerde kullanın
    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP