Bitenler Çöpe Gidenler/ Ağustos 2015

Herkese selamlar.

Yine bir bitenler yazısı ile birlikteyiz =)
Uzatmadan hemen ürünlere geçiş yapayım ..

1 numarada klasikleşmiş olan bebek şampuanı Johnsons Baby var =) Fırçalarımı yıkıyorum memnunum. Dönüşümlü olarak Uni Baby ve bunu kullanıyorum.

2 numarada Le Petit Marseillias Lavanta Balı Duş Jeli var.Nemlendirmesini kokusu çok sevdim. Ah keşke koku daha kalıcı olsa.

3 numarada Le Petit Marsellias Süt duş jeli,aynı şekilde nemlendirmesi güzel.

4 numarada son zamanların favorisi Carrot Care şampuan var.Bu bitti ama yedeği var neyseki. Yazısına buradan ulaşabilirsiniz =)

5 numara  Isana Duş Jeli var . Yine sevdiğim Rossmann ürünlerinden. Çeşitli kokuları mevcut ve her biri birbirinden güzel kokuyor =)

6 numarada Gliss Million Gloss Şampuan var. Aslında kendini temmuz başı gibi filan bitmişti şişesini attığımı düşünürken bulunca bari Ağustos bitenlerde yazayım dedim :D
Yazısı burada :))


7 numara Bioderma Sebium Yüz Yıkama Jeli:Çok seviyorum favorim kendisi.Cildi kurutmayan temizleyen şu ana kadar kullandığım en iyi yüz yıkama jeli.Yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

8 numara Bioderma H2O Misel Su;Özel tasarım 1 litrelik suyu 3 ayda filan bitirdim.Çok seviyorum=)Detaylı yazısını yazacağım hatta geç kalınmış bir yazı oldu :/ :D
9 numara Avon Pur Blanca Body Mist severek kullandığım bir Avon ürünü. Evdeki stok bittiğinde yeniden alırım.

10 numara Rexona Roll On; hiç beğenmediğim bir ürün oldu.Yeniden almam.


11 numarada Lapitak Ayak Kremi  var.Severek kullandığım ayak bakım ürünlerimden..
Detaylı yazısı gelecek =)

12 numarada Pastel Magic Gloss var.Değişik bir ürün.Şeffaf görünümde ancak dudağa sürüldüğünde renk değiştiriyor ve pembe tonlara bürünüyor. İlk kez bir gloss bitirdim tebrik ediyorum kendimi :D
13 numara Goden Rose City Style Maskara yeni açmama rağmen o kadar kuru ki sadece tarak görevi görüyor o nedenle çöpe uğurluyorum kendisini..
14 numarada Farmasi Rimel ,hacim vermesi ve kolay sürümünü sevdim ama bir Maybelline değil tabiki =)

15 numara Avon Colortend ruj bozulduğu için çöpe gidiyor.


16 numara Cle Up Pamuk;Bir Migros alışverişi sırasında almıştım kendisini.Her bitenler yazısında bir paket pamuk göremeye alıştınız bu da onlardan biriydi =))

17 numara Molfix Islak Havlu kokusunu çok sevdim. Paraben alkol sabun içermediği için yeniden alabilirim çünkü çok ıslak mendil tüketiyorum =)

Benim bu ay bitenlerim böyleydi..Siz neler bitirdiniz ?
Blogumda devam eden çekilişe buraya tıklayarak katılabilirsiniz..


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..



Seda
xoxo


Ve gecenin şarkısı..
=))



Yorumlar

  1. bioderma yüz yıkama jeli için seni kutluyorum :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla hiç bitmeyecek diye düşünüyordum bitti sonunda =))

      Sil
  2. biodermanın yüz yıkama suyu da çok başarılı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP