Avene Eau Thermale Günes Koruyucu Sprey 50+

Herkese selamm..


Tatil denildiğinde aklımıza ne gelir? Ben söyleyeyim: Deniz,kum ve güneş...

Güneşli yaz günlerini özledik. Yaz gelsin diye bekledik durduk.Sonunda yaz geldi =) Kimimiz tatil planları yapıyor hala,kimimiz tatilde.. 

Bende geçen hafta aniden bir kaçamak yaptım ve Ankaradan uzaklaştım=) 


Tatilde olmazsa olmazım güneş kremim tabiki..


 Güneşin zararlı etkileri gün geçtikçe artıyor. Bronzlaşmak güzel olsa da cilde verdiği zarar bir o kadar kötü.Cilt kanseri yani melanoma kadar giden kötü sonuçlar doğurabiliyor =/ Bu zararlı etkilerden kurtulmak için güneş korumalı ürünler kullanmak şart..
Ben bu yıl tercihimi Avene markasından yana kullandım.Spf 50+ güneş koruyucu losyonu deneyimledim ve  sevdim.

Avene Very Hight Protection SPF 50+ Sprey formda bir ürün. Püskürterek kullanıyorsunuz.. Ben elime ya da ihtiyaç duyduğum bölgeye direkt püskürterek uyguladım.Uygulaması çok  pratik,bu yönüyle ilk artısını kaptı benden..
Hem yüz hem vücut kullanımına uygun. 
Hafif yapılı formülü sayesinde ciltte emilimi ve dağılımı çok rahat.
Uygulama sonrasında beyazlık bırakmadı.

Az miktarda kimyasal filtre içeren koruyucu bileşenler,içerdiği Avene Termal Suyu ve Parabensiz içeriği ürünü sevmemde daha da  etkili oldu.Avene termal suyu zaten aşk yaşayarak kullanıyorum.Kremin içine eklemiş olmaları süper olmuş.

Avene Eau Thermale Güneş Koruyucu bence koruma görevini başarılıyla tamamlıyor.Tabi kuralına göre davranırsak..Güneşte kalınan süreye çok dikkat etmeliyiz özellikle benim gibi hassas ve beyaz tenliler güneş ışıklarının en yoğun olduğu saatlerde güneşlenmekten kaçınmalı,güneşe çıkmadan 15-20 dakika önce güneş kremi uygulamalı ,suya girip çıktıktan sonra ve her iki saatte bir tekrar yenilemeli...
Mühim olan bronz görünmek değil,sağlıklı olmak,sağlıklı bronzlaşmak.

Avene Eau Thermale Güneş Koruyucu'yu eczanelerden ve online satış sitelerinden temin edebilirsiniz.

Bir sonraki tatilde tekrar alır mıyım? Kesinlikle alırım ancak evdeki stoğu da göz önünde bulundurmam gerekir sanıyorum almadan önce:)

Sizin bu yaz favori güneş ürününüz hangisi?


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..

xoxo

:))))

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP