Avon Wish Of Love EDT

Herkese selam..



Bugünkü konuğum şeker mi şeker tatlı mı tatlı Avon'dan Wish Of Love Parfüm..


Hem kokusu ile hemde fiyatı ile çok seveceğinizi düşündüğüm Wish Of Love çok romantik bir parfüm....






Wish of Love parfümün, üst notalarında tatlı bir koku, gül yaprakları ve kiraz çiçeğinin büyüleyici harmanı, kızılcık ile birleşiyor. Alt notalarında ise sandal ve sedir ağaçlarının sıcak birleşimi yer alıyor.

Kiraz çiçeği notalarda varsa Seda pek bir sever haliyle..


Parfüm çiçeksi, fresh ve çok doğal bir kokuya sahip. Sıktığında insanı rahatsız etmeyen,hafif, ve merak uyandıran romantik bir kokusu var. Şişe tasarımı Channel parfüm tasarımına benziyor gibi sanki. =))







Kısaca ben bu parfüme bayıldım, fiyat performans bakımından bence çok güzel  bir  parfüm.Kalıcılığı da oldukça iyi.. Kendisi benim çanta parfümlerim arasında..
Fiyatı indirimsiz 40 lira.İndirimle çok çok uyguna alabilirsiniz.

Sizin çanta parfümünüz hangisi :)


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. hafif bir koku diye hatırlıyorum kutusu da pembe ben pembe hastasıyım sanırım :))

    YanıtlaSil
  2. Bana kokusu çok tatlı gelmişti ya. *-* Güle güle kullan. ^^

    YanıtlaSil
  3. Ya çok eskiden ortaokul yada lise zamanında bu Avon'un parfümü vardı çok sevıodum ama ben bi türlü bulamadım onu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var kuzum hatta şimdiki katalogda kampanyada görmüştüm avoncu bulursan ikincisi 1 tl idi :D

      Sil
  4. bu kokuyu nasıl temin edebiliriz acaba

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP