Gliss Million Gloss Şampuan Deneyimim

Herkese selam =)


Bugün size Watsons Güzellik ve Bakım Ürünleri Ödülü- Yılın En İyi Saç Bakım Ürünü ödülünü alan Gliss Million Glos şampuandan bahsedeceğim.





Hakkında bloglarda olumlu olumsuz birçok şey okudum.Açıkçası yakın çevremde kullanan ve memnun olmayanlar da vardı.
Ürünü çok fazla ön yargı eşliğinde kullanmaya başladım.


Ürün açıklamasında ;

''Million Gloss serisi parlaklığını yitirmiş mat saçlar için.

Parlaklık - Laminasyon- Teknolojisi‘ne dayanarak geliştirilen şampuan formülü, her bir teli parlak bir ağ gibi sararak derinlemesine onarım ve uzun süreli parlaklık ile milyonlarca ışık yansıması sağlar.
İçeriğindeki sıvılaştırılmış keratin ile her bir saç telini derinlemesine onararak saçları yeniden yapılandırır ve saçın kalitesini arttırır''
 
deniliyor..


Bakalım neler yaşamışım ?


1 ayı aşkın süredir şampuanı serisinin ek bakım ürünü serum vs olmadan kullanmaya devam ettim.

İlk yıkamadan sonra saçımda bir parlama olduğunu gözlemledim.
Aşırı bir parlaklık yaratmasa da parlaklık kazandırdı.

İkinci haftaya geçtiğimde yine aynı derecede aşırı olmayan bir parlaklık gözlemledim.

Devam ürünlerini de kullansaydım o bahsedilen milyonlarca ışık yansıması olayı gerçekleşir miydi gerçekleşmez miydi bilemeyeceğim. :D

Saçlarımı sertleştirdiğini fark ettim kullandığım süre boyunca. Hem de aşırı bir sertleşme..
Bu sorunu aşmak için mecburen saç kremi kullanmaya başladım ürünle birlikte.
Kremsiz kullanmaya devam etseydim saçlarım çalı gibi olacaktı muhtemelen.
Sevmediğim daha doğrusu çok aşırı olduğunu düşündüğüm bir tarafı da ürünün kokusu. Çok aşırı bir parfümü var ,erkek parfümü gibi kokuyor ürün.
Tamam kötü bir koku değil elbette ama o kadar ağır ki,ben saçlarımda o kadar bir ağır kokuya alışkın değilim.Belki de ondan garipsedim.

İndirimde yakalarsam serinin serumunu ve başka ürünlerini de alıp kalan kısmını onlarla birlikte değerlendirmeyi düşünüyorum.
Şampuanın güzel bir tarafı da mavi parlak ambalajı =)

Özetlersem,

Saçlara az da olsa bir parlaklık veriyor, ama saçları sertleştiriyor, kokusu da ağır bir ürün.

Olmazsa olmaz diyemiyorum o yüzden,ileride yeniden şans vereceğim kendisine ,onu da burada sizlerle paylaşacağım tabiki..

Siz Gliss Million Gloss'u denediniz mi ?Denediyseniz yorumlarınızı çok merak ediyorum aşağıya yorum olarak bırakın olur mu ? =)
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo


Yorumlar

  1. Bende aynı şeylerle karşılaştım ve yazdım.Kokusu diğerleri için bir sorun teşkil etmemiş ancak bende erkek losyonlarına benzettim

    YanıtlaSil
  2. Benim de saçlarımı çok sertleştirdi =(

    YanıtlaSil
  3. ben hep kremle kullandım zaten bunu ama kendi kremini almadım alsaydım daha farklı olabilirdi.. kokusu beni çok rahatsız etmedi zaten çok da kalıcı bulmadım ..

    YanıtlaSil
  4. kokusu bana tıraş losyonunu anımsatıyor sevemedim :/ :)

    YanıtlaSil
  5. Ben parlaklık etkisini pek görmedim ama saçlarımı sertleştirdi :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP