Bitenler-Çöpe Gidenler Mayıs 2015

 Herkese selamm..
En sevilen postlardan biri bitenler postları. Bu ay birazcık tembellik yapmışım,çok ürün bitmemiş.Gelin hep birlikte bitenler kutumu kurcalayalım..



İlk bölümde ;


Naturtint Organik Saç Boyaları; Şurada ne kadar beğendiğimi belirtmiştim =) Yeniden almayı düşünüyorum..
Gliss Saç Kremi:Vasat bir saç kremi. Şampuanını da sevmemiştim zaten. Bir daha almak yok =)


Lady Speed Stick Roll On : Kokusunu çok seviyorum ama bir daha almayacağım içeriğinden ötürü :/

Yves Rocher Bio Duş Jeli ; Bittikçe aldığım çok sevdiğim duş jellerinden kendisi.Genel olarak Yves Rocher ın tüm duş jellerinden memnunum =)


Selin Ada Limonu Duş Jeli ;Selin duş jellerini de çok beğeniyorum. Kokusu çok güzel tekrar alabilirim =)

Dalin Kolonya ;Off işte en sevdiklerimden biri.Bittiğinde bir boşluğa düşüyorum yalnız hissediyorum :D Tabiki yenisi gelecek :)


The Body Shop Paptya Özlü Göz Makyaj Temizleyici ;Geçenlerde yazmıştım blogda adını aratarak okuyabilirsiniz.Yine severek kullandığım bir ürün..

Avon Soft Musk Parfüm :Bu tarz kokuları çok seviyorum.İndirimde yakalarsam yeniden alırım =)

Splat Diş Macunu ;Çok sevdim gerçekten.Artık Gratislere de geldiğine göre yenisi elbette alınır =)

Yukarıdaki görsellerdekilerin tümü tarihleri geçtiği için çöpe gidiyor :(



Vitacreme B12 Dudak Göz Kremi Sample ; Vitacreme ürünleri gerçekten çok başarılı .. Bu ufacık sample bile yeteri kadar iyi olduklarını anlamama yetti =)

Farmasi Rimel ; Sevdiğim rimellerden oldu. Bir süre sonra yeniden sipariş verebilirim =)
Yves Rocher Tırnak Eti Peelingi ; Yine sevdiğim ve itirince yeniden aldığım ürünlerden.Çok hoş bir kokusu var ve tırnak etlerini gidermede başarılı..
Avon Fırça ;Çöpe gidiyor. O kadar sert ki her yıkamada simsiyah boya akmasına daha fazla dayanamadım doğrusu!


Benim bu ay bitenlerim böyleydi.Umarım keyifle okumuşsunuzdur =)
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo




Yorumlar

  1. Şimdi biten bu ürünlerin yerine yeni yeni güzellikler alınır bir süre kullanılmadan aşk yaşanır sonra kullanılmaya başlanır ben hep aynı duyguda oluyorumda alışverişten sonra sevgilerle...

    YanıtlaSil
  2. Lady speed stick te alüminyum mu vaar:(

    YanıtlaSil
  3. SÜPER ÜRÜNLER TATLIM GELSİN Mİ YENİLER:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP