Maybelline Dream Fresh BB Krem-Light

Herkese selam.

İnstagramda oylama yapmıştım geçenlerde neyi ilk önce okumak istersiniz diye :D

 Kazanan aday Maybelline Dream Fresh BB krem oldu.


Artık cilt tonumun açık olduğunu biliyorsunuz.Ürünün bendeki tonu haliyle Light tonu..

Nötr cilt tonlu olamam ayrı mesele. Oysa ben pembe alt tonlu sanırdım kendimi =)

Neyse konumuza dönelim.
BB krem oldukça ince yapılı, sürümü rahat ve yaz aylarında ayıla bayıla kullandığım bir seçenek benim için.

8 özelliği bir arada bulunduruyor.

Bunlar ;

1-Doğal ışıltı kazandırır
2-Cilt tonuna uyum sağlar
3-SPF 30 ile Uv ışınlarından korur
4-Gün boyu nemlendirir
5-Cilt kusurlarını kapatır
6-Yağ içermez
7-Gözle görülür pürüzsüzlük sağlar
8-Taze bir görünüm sağlar.


Yukarıda madde madde saydığım özelliklerden 1-2-3-4-6-8 numaralara benden 9 puan gelir.

Amaa 5 ve 7 nolu vaadlere kesinlikle katılmıyorum. Ürün ince yapılı, cildiniz çok kusurluysa kesinlikle kapatmayacaktır.Benim minik sivilce lekelerimi bile kapatmada başarısız.
Pürüzsüzlük sağlama konusuna gelirsek biz şuna pürüzsüzlük değil de tazelik sağlıyor diyelim.

Cildimde lekeler /izler olmadığından  kapatıcılığını ben sorun etmiyorum.Üzerine transparan pudramı geçip rahatlıkla günlük makyajımda kullanıyorum.

SPF 30 olması yaz ayları için ideal olabilir.Ancak benim gibi hassas ve alerjik bir cildiniz varsa altına mutlaka güneş kreminizi sürün..

Nemlendirmesi ,canlı görünüm vermesi üründe sevdiğim yanlar oldu.
Ben aslında bu  BB'yi MAC Face And Body fondötene benzettim biraz =)
Onun gibi kapatıcılığı yok denecek kadar az ama taze hoş bir görünüm kazandırıyor.

Ben indirimde yakalayıp 9,90 almıştım.İndirimsiz olarak 20 tl civarında ürünü edinebilirsiniz.
Bittiğinde yeniden alır mısın Seda derseniz içtenlikle yeniden alacağım bir ürün olduğunu söyleyebilirim.
Aşırı kapatıcı ürünler kullanan arkadaşlar üründen uzak dursun =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın =)
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Işıltı kazandırıyor gibi duruyor. Bir de yüzüne uygulanmış halini paylaşırsan memnun olurum :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz makyajı postu yazacağım orada paylasirim sizin için ☺

      Sil
  2. Ben hiç sevmemiştim bu ürünü. Face and body açık ara önde benim için birçok özelliği açısından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Face and body kuru cilde sahip olsaydım kesinlikle tek tercihim olurdu :))

      Sil
    2. Face and body kuru cilde sahip olsaydım kesinlikle tek tercihim olurdu :))

      Sil
  3. Çok teşekkürler tatllıım paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  4. gerçekten güzel bir paylaşım olmuş bu aralar bb kremlere yöneldiğim için bu yazıdan sonra şans vericem sanırım kendisine:)

    YanıtlaSil
  5. Özellikle yaz aylarında bu tarz hafif ürünler harika oluyor :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP