Fikri Mühimle Gliss Million Gloss Deneyimi

Herkese selamm =)

Bu sabah Fikri Mühimden bir kargo aldım.

Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödüllerinde ''En İyi Saç Bakım Ürünü '' ödülünü alan Gliss Million Gloss şampuan kiti gönderilmiş.




Kitin içerisinde 1 adet 400 ml ve 5 adet 250 ml şampuan,Watsons indirim kuponları mevcut =)

Daha önce kullanmış olduğum Gliss şampuandan hiççç memnun kalmamıştım.Bakalım ben ve çevrem Million Gloss hakkında neler düşüneceğiz =)



İnstagram ve Twitterdan #IşıltımYeter etiketiyle kullanıcı yorumlarını takip edebilirsiniz..
İnstagramda ;
@FikriMuhim
@GlissTurkiye


Deneyimlerimin sonucu bir süre sonra blogda detaylı olarak yer alacak.
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın :)
Sevgiler
Seda

Yorumlar

  1. Merhaba , ben de fikrimuhim üyesiyim ancak bu kampanya bende gözükmüyor oysa ki bu ürünü çok merak ediyordum. Bir an önce kullanıp yorumlamanızı bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumlarım yakında burada olacak takipte kalın :) :*

      Sil
  2. Güle güle kullan canım umarım beğenirsin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödül almış bir ürün ama beğenmeyeni de çok ,bakalım bende nasıl bir his uyandıracak? Teşekkürler canım =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP