Dermokil Cilt Besleyici Nemlendirici Krem ( Karma Cilt )

Herkese selam =)

Dün burada bahsetmiş olduğum Dermokil kil maskesinin devam ürünü niteliğinde olan Dermokil Nemlendirici Krem günün konuğu..


Kil maskeleri uygulamadan sonra kuruma aşamasında cildi geriyor.
Bu gerginlik ciltte kuruluğa sebebiyet verebiliyor.


Bu nedenle kil maskesi uygulamasından sonra nemlendirici krem uygulamak cilt kuruluğunun önüne geçiyor =)



Karma ciltler için uygun olan Cilt Besleyici Krem, Hamamelis özü içeriyor ve cildin nem dengesinin korunmasına yardımcı oluyor.


Yağsız yapıdaki nemlendiricinin emilimi kolay,yapısı yoğun diyebilirim.Ciltte yağlı his bırakmıyor.T bölgesinde parlama yapmıyor..
Uygulama sonrası ciltte bir ferahlık hissi meydana geliyor .Cilt daha rahatlamış,nemlenmiş oluyor..
Günlük olarak da çok rahatlıkla kullanılabilecek bir nemlendirici.Ben makyaj altına da uyguluyorum...
Çok hoş bir kokusu var =)




Nemlendirme seviyesi ise ortanın bir tık üzerinde..Fiyat performans açısından değerlendirirsek kesinlik şans verilmeyi hak ediyor =)

Yine sevdiğim ve bittiğinde alabileceğim bir ürün..

Sizler Dermokil nemlendirici kullandınız mı ?
En iyi nemlendirici şudur diyebileceğiniz karma ciltlere öneriniz varsa aşağıya yorum olarak bırakın lütfen =)


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. ben de çok severek kullanıyorum bunu kokusu harika..

    YanıtlaSil
  2. evet gerçekten mis gibi kokuyor =)

    YanıtlaSil
  3. benim cildim karmadan yağlıya dönük parlama yaparmı sizce :)
    http://cilekkokusublog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP