Bee Beauty El Kremi-Vanilya

Herkese selam =)
Bugün size Seda ve Sena İle Kışa Merhaba etkinliği sponsorlarından blogger dostu Gratis'in bizlere yollamış olduğu paketten çıkan Bee Beauty el kreminden bahsedeceğim =)



Krem oldukça akışkan bir yapıya sahip. Fotoğraflarken elimden defalarca kez aktı :D
Akışkan kıvamı sayesinde rahatlıkla emiliyor.


Çok güzel bir vanilya kokusuna sahip. Vanilya sever biri olarak kokusuna bayıldım =)


Bence bu ürün kış aylarında kullanmak için yeterli değil. Kışın kuruyan eller için daha yağ bazlı el kremleri tercih edebilirsiniz.
Bu krem ilkbahar yaz aylarına çok yakışır mis gibi kokusuyla =)



Keşke içinde paraben olmasaymış =(

Uygun fiyatıyla sadece Gratis mağazalarından sahip olabilirsiniz ürüne ..

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..

Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Bu kremi bende yeni kullanmaya başladım ve öncelikle kokusuna bayıldım buramburam vanilya kokuyor ben manikürden sonra kullanıyorum ellerimi yumuşacık yapıyor. Sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. İçeriği kötü,kokusu güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Gule gule kullan canım,bende arayıştayım .El kuruluguna,birde tırnak kenarlarındakı kuruluga ıyı gelıyormu _?

    YanıtlaSil
  4. Nemlendirici etkisi biraz zayıf sanıyorum su bazlı oluşundan kaynaklı :)) Daha yoğun kremler nem açısından iyi olacaktır nivea gibi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP