Splat Profesyonel Aktif Rahatlatıcı İnovatif Jel Diş Macunu

Herkese merhaba ve de mutlu haftalar..
Pazartesinin konuğu Splat markasının Aktif Rahatlatıcı İnovatif Jel Diş Macunu..



Markanın diş macunlarını bloglarda okumuş ve çok merak etmiştim. Rusya menşeili ağız bakım ürünleri üreten firma ülkemizde şu anda sanıyorum sadece eczanelerde mevcut.

Sena ile düzenlediğim Seda ve Sena ile Kışa Merhaba etkinliğimizde sevgili sponsorlarımızdan Splat ile tanışma imkanı bulduk .



Önceleri rengini görünce bu ne be demişliğim var itiraf etmeliyim ki :D 
Ama kullanmaya başladığım günden beri yani yaklaşık 2.5 aydır ailecek hastası olduk diyebilirim.

İçeriğindeki Baykal Kasidesi, Bergenia ve Spirulina özü güçlü hemostatik fonksiyonları olan antienflamatuar etkili özler. Ayrıca A ve E vitaminleri antioksidan etkisi yardımıyla diş etinin yumuşak dokusunu iyileştirmeye yardımcı oluyor.

İçeriğindeki kalsiyum iyonları diş minesini onarıyor ve güçlendiriyor. Sodyum Monoflorofosfat diş çürüklerine karşı koruma sağlıyor.


Diş macununun bu kadar koyu olmasının sebebi ise doğal bitki özleri içermesi.


İçeriğinin  temiz olması beni kendine daha da bağladı =)
Diş eti kanamalarının ve diş eti iltihaplarının da önüne geçiyor olması da oldukça sevmemi sağlamış olabilir =)
Ağızda bıraktığı o ferahlık hissi de muhteşem. Diğer diş macunlarında ağızda kalan o tuhaf tat asla olmuyor.
Tek olumsuz özellik florür içeriyor olması.

Firma tarafından bildirilen özellikleri ;
Temizleme %52
İltihap giderici etki %54
Kanama Durdurucu Etki %58


Ben ve ailem çok severek kullanıyoruz.Bittiğinde farklı çeşitlerinden de edinmek istiyorum =)


Sanıyourm bir sonraki hedefim Love isimli diş macunları =)

Henüz Splat diş macunlarını denemediyseniz denemenizi tavsiye ederim.

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Splat Türkiye Facebook sayfası için tıktık =)

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Bende takılmıştım ama bitki özlerinden geldiğini görünce sorun kalmadı =)

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan. Splat markası değişik ve faydalı ürünleri çıkarıyor. Ben de severek kullanıyorum. Bu macun da oldukça ilgimi çekti. Bu arada, bazı macunlar florür içermektedir.
    Sevgili @splat_turkiye Instagramda Gratiste ve tüm eczanelerde yakında satışa sunulacağını bildirdi. Beklemekteyiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çabucak satışa sunulsa da alsak diğer çeşitlerinden =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP