31 Mayıs 2014 Cumartesi

Teremyağ Gurme Kaymaklı İle Kıymalı Erişte Tarifi


Herkese tekrardan merhaba =)

Teremyağ Gurme kaymaklının son yazısıyla birlikteyiz..

Makyaj bloggerınız Seda sizler için kıymalı erişte pişirdi :D

Bakalım Malzemeler neler ??
*125 gr teremyağ gurme kaymaklı
*250 gr yağsız dana kıyma
*4-5 adet orta boy biber
*2 adet ortaboy soğan
*500 gr erişte
*tuz
*karabiber
*pulbiber

Servis sunumu için
* yoğurt
*çoban salata



Hazırlanışı;
* Önce soğanları ve biberleri küp küp doğrayıp teremyağ gurme kaymaklı eşliğinde soteliyoruz..
Sotelenen karışıma kıymayı ilave edip bir güzel kavuruyoruzz :))
Kavrulan karışımı ocaktan alıp bir köşede bekletiyoruz.

Ardından erişteleri derin bir tencerede 8-10 dk haşlayıp süzdükten sonra
hazırladığımız karışımın içine ekleyip 4-5 dk daha pişiriyoruz karışımla birlikte..


Ardından erişteyi servis tabağına alıp yanına yoğurdu ve çoban saltayı da eklediğimizde eriştemiz servise hazır oluyorr ..

İşte görünüm ;



Tavsiye meleği olmak çok güzel :) Sevgili Tavsiye evine bana bu deneyimi yaşattığı için çok teşekkürler =)


Sevgiler..
Seda
xoxo

30 Mayıs 2014 Cuma

Avon Fondöten Fırçası

Herkes merhaba blogcanlarr =)
Bugünün ilk konuğu Avonun yenilenen makyaj fırçası koleksiyonundan Fondöten fırçası..


Eski fırçaların rengi siyahtı yeni fırçalar gördüğünüz gibi  2 renkten oluşuyor..


 Fırçanın yapısı yumuşacık .. Haliyle yüzde deformasyona neden olmuyor..Bazı fırçalar var ki deyimi yerindeyse kazık gibi.. Bu fırça oldukça hassas harika düşünülmüş  yumuşacık kıllarıyla düzgün uygulama yapmanızı sağlıyor..


Bilenler bilir ben çok fondöten kullanmıyorum bazı özel durumlar dışında..
Bu fırçayı bb krem uygulamak için kullanıyorum...

Fırça ürünü emmiyor ve  haliyle ürün israfından korumuş oluyor sizleri..


Kullandığım günden beri  defalarca kez yıkadım 1 tane bile dökülme olmadı..
Fırçanızı bebe şampuanıyla ve antibakteriyel içerikli sabunlarla yıkamanızı tavsiye ederim..
Temiz fırça cilt sağlığınız iççin oldukça önemli...


Fırça hem güzel hem de uygun fiyatlı olunca bana da siz değerli izleyicilerime tavsiye etmek düşüyor..
7-8 TL civarında sahip olabilirsiniz =))

Sanıyorum ilk makyaj fırçası yazımın sonuna geldim :))

Bu başarılı ve ucuz fırçayı kullanan var mı ? 

Sevgiler 
Seda
xoxo


Oriflame Sparkle In Paris Işıltılı Vücut Kremi

Herkese merhaba :))
Günün 2. yazısı parfümüne de aşık olduğum  Oriflame Sparkle In Paris Vücut Kremi ..
Yazısını buradan okuyabilirsiniz..




Oriflame'in beğenerek kullandığım vücut kremi "sparkle in paris", ışıltılı yapısıyla ve nemlendirici özelliğiyle çok hoş bir vücut kremi gerçekten.



Parfümüyle birlikte kullanıldığında parfümünün kokusunu daha kalıcı hale getiriyor..

Kokusu da en az parfümü kadar çok hafif ve güzel gerçekten..


En sevdiğim yanı yağlı bir krem değil, vücut hemen emiyor. Işıltıları da çok abartılı değil ince yapılı ışıltılar içeriyor krem..


Elime uygulanmış halinde yer yer ışıltıları görebilirsiniz..



Bu koleksiyonun bütün ürünlerini sevdim :))
Eğer katalogda yakalarsanız kesinlikle sipariş verin :)


Fiyatı 9-10 TL civarındaydı sanıyorum..


Yaz aylarında  ışıltılı losyonları kullanmayı seven blogcanlarım var mı ? =))

Sevgiler..
Seda




ALOE VERANI KENDİN YETİŞTİR..

Herkese merhaba ve de hayırlı cumalar..
Yoğun istek üzerine Aloe Vera hakkında size bazı bilgiler sunacağım blogcanlar =)

Öncelikle Aloe Verama maşallah deyin lütfen nazar değmesin :D
Yetiştirmesi aslında çok da zor olmayan bir bitki Aloe Vera..
Ufak fideler halinde çiçekçilerden edinebileceğiniz bitkinin faydaları o kadar çok ki..
İlk aldığımda bu kadardı (1 sene önce )





1 sene sonra...

Afrika kökenli bir bitki olan Aloe Vera zambakgiller familyasından olmasına rağmen kaktüse benzer bir görünümü vardır. İçeriğindeki vitaminler, mineraller, aminoasitler ve enzimlerle alternatif tıp sektörü için oldukça önemli bir bitkidir.

Anadoluda Sarı Sabır olarak da bilinir.



Peki aloe vera nelere faydalı ?

-Ciltte oluşan yaralar
-Yanık gibi deformasyonlarda 
 -Anti-bakteriyel etkisiyle enfeksiyon tedavilerinde ve sindirim sistemi hastalıklarında ( kabızlık, hemoroit, mide ülseri, huzursuz bacak sendromuna karşı) 
-Cilt lekeleri
Böcek sokmalarını iyileştirir
-Deri iltihapları ve egzama durumlarında rahatlama sağlar
-Kuru ciltleri rahatlatır..


Bütün bunlara fayda sağlayan şey aloe veranın içindeki renksiz jel kıvamındaki sıvıdır kızlar. 
Aloe veranın iyileştirici etkisini bizzat gördüm..
Kızgın yağ göz altıma sıçradı ve 2 cm genişliğinde bir yanık meydana geldi.. Evde bulunan aloe veradan düzenli şekilde sürerek hem yanığı hem de izini yok ettim..

Jeli nasıl elde ederiz ?
Jeli yaprakları ortadan ikiye ayırarak ,üstünden azıcık keserek veya yaprakları blenderdan geçirerek elde edebiliriz.. Elde ettiğimiz jeli gece yamadan yüzümüze ya da cildimizde bulunan herhangi bir noktaya göze temas etmeyecek biçimde sürüyoruz..
Gündüzleri sürmeyi tercih etmeyin çünkü sürdükten sonra güneşe çıkmamanız gerekiyor..

 Akışkan jelini görüyorsunuz sıkarak rahatlıkla akıtabilirsiniz..


Nasıl yetiştirilir? 

Aloe Vera’ları evimizde saksılarda yetiştirebiliriz, fazla su sevmeyen bir  bitki.. O nedenle toprağı kuruduğunda sulanmalı ve güneş gören bir yere konumlandırılmalı..
Büyüdüğünde rahat edebileceği bir saksıya almalısınız çünkü yanlarından farklı kökler çıkabiliyor..
Saksı değiştirme işlemini bahar aylarında yapmalısınız..

Önemli : Hamileyseniz ya da emzikliyseniz kesinlikle kullanmayın..
Aloe vera yeterli boyuta ulaşana kadar yapraklarını koparıp kırmayın çünkü çok hassas..
-Herhangi bir sağlık sorununuz varsa mutlaka doktora danışın kullanmadan önce..


Eee kızlar Aloe Vera yetiştirmek isteyen var mı ? Gördüğünüz gibi hem faydalı hem de yetiştirmesi kolay =)
Çiçekçilerden 10-15 TL ye fidesini alabilir ve büyütebilirsiniz =)

Bir daha ki posta kadar sevgiyle kalın :))
Seda
xoxo

29 Mayıs 2014 Perşembe

JOHNSON’S BABY YAĞ BU SEFER SENİN İÇİN...

JOHNSON’S BABY YAĞ BU SEFER SENİN İÇİN...

Güzelliğin en önemli göstergelerinden biri de güzel, ipeksi ve parıldayan bir cilttir.  Güzel cildin en önemli sırlarından biri ise düzenli olarak, her banyodan sonra ıslak cilde uygulanan Johnson’s baby yağ. 
 
Bebeksi yumuşaklıkta bir  cilde kavuşmak hiç de zor değil...
Islak cilde uygulandığında kuru cilde uygulanan pek çok krem ve losyona göre, cilde 10 kata kadar daha fazla nemi hapsedenJohnson’s baby yağ, 3 kolay adımda bebeklerinki gibi ipeksi yumuşaklıkta, ışıldayan bir cilt kazandırır.  İşte bebek cildi yumuşaklığında bir cilt için günlük bakım rutinine rahatça eklenecek 3 kolay adım;
 
1)ISLAN
2)YAĞLAN - Kurulanmadan ıslak cilt üzerine uygulayın
3)KURULAN - Cildinizin ıslaklığını havlu ile nazikçe alın


Bayanların  70 yılı aşkın bir süredir cildini nemlendirmek için kullandıkları Johnson’s baby yağ’ın, etkisi ilk kullanımdan itibaren hissedilir.
 
Cilt Kuruluğu ile başa çıkmak için 10 Kat Daha Fazla Nem
Farkında olmadan her gün sürekli karşılaştığımız  koşullar cilt bariyerimizi zedeleyerek cildimizi kurutur:  Özellikle sıcak su ile yapılan banyo, ciltteki doğal yağları yok eder.  Günlük program içinde işe, okula veya sokağa çıkılmasını gerektiren yerlere doğru yolculuk yaparken, şehrin kiri ve havası gözenekleri tıkar.  Gün boyu bulunulan kapalı mekanlarda ise gerek ısıtma ve gerekse havalandırma cilt bariyerine zarar verir.  Her gün tekrarlanan bu savaş sonunda cilt bariyeri gitgide daha fazla zarar görür ve kurur.  Bu nedenle günlük olarak cildi nemlendirmek gerekir.  Johnson’s baby yağ sadece 3 kolay adımda, 10 kata kadar daha nemli bir cilde kavuşturur.
 
Annelerin hem bebekleri hem kendileri için güvenle kullandıkları Johnson’s baby yağ, ülkemizde, Johnson’s baby Yağ (klasik),  Johnson’s baby Bedtime yağ, Johnson’s  baby Aloe Veralı, Johnson’s  baby Papatya Özlü  ve Sprey Yağ’(klasik sprey) dan oluşan çeşitleriyle  mükemmel bebek cildi yumuşaklığına ulaşmak isteyenler için satışa sunuluyor.

Bebeksi cilt güzelliğinin sırrı Johnson’s Baby yağ’den hayatı kolaylaştıran ipuçları:
·         Johnson’s baby yağ ıslak cilde uygulandığında kuru cilde uygulanan pek çok krem ve losyona göre, cilde 10 kata kadar daha fazla nemi hapseder. Ciltteki bebeksi yumuşaklık ve parlaklık ilk günden itibaren farkedilir.
·         Yara bandını acısız çıkartmaya yardımcı olur.  Johnson’s baby yağı bandı çıkartmadan önce bandın kenarına uygulayın, yapışkanı yumuşatan Johnson’s baby yağ, bandın kolayca çıkmasını sağlar.
·         Manikür – pedikür suyuna az miktarda damlatılan Johnson’s baby yağ, el ve ayaklardaki ölü derilerin yumuşamasına yardımcı olur, işlemi kolaylaştırır.
·         Johnson’s baby yağ, hamilelik süresince gerginleşen karın bölgesinin esnek ve yumuşak kalmasını sağlar.
·         Düzenli uygulandığında 10 kata kadar cildi nemlendiren Johnson’s baby yağ, cildin esnekliğini artırır; hızlı kilo alıp verme ile ciltte oluşabilecek çatlaklara karşı önlem olarak  kullanılabilir.
Basın Bültenidir.

Sobelendim :)


Herkese Merhabalar=))
Yeni bir mim akımıyla karşı karşıyayız =))Birbirinden eğlenceli dört tane soru var..
Gelsin cevaplarr :D

 1)Arkadaşınız saçlarını boyatmış, hiç yakışmamış. "Nasıl olmuş?" diye sorunca ne dersiniz?
Kötü olmuşsa hiç çekinmeden söylerim o tiple
 gezmesine içim el vermez :D
2)Evinizde hangisi olsun istersiniz?



Kedilere aşık olduğumu herkes biliyordur artık.. Ama aşkımızı engelleyen bir sorun var :( Alerji eve almamı engelliyor :/ O nedenle köpek almayı tercih ederim ilerleyen zamanlarda =)


3)İntikam;
Soğuk yenen bir yemektir
Tatlıdır
Gereklidir
Gereksizdir
Diğer (Açıklayın)
Yeri geldiğinde gerekli ve soğuk yenen bir yemektir :))
4) Ülkeyi kötülerden temizlemek için hangisi olmak isterdiniz?


Başkası olma kendin ol böyle çok daha güzelsinn :D 


Yapmak isteyen herkesi mimliyorumm =))

Sevgiler
Seda
xoxo

28 Mayıs 2014 Çarşamba

Catherine Arley 'Gold Serisi'

Herkese merhaba =)

Bu sabah bir paket aldım Catherine Arley Kozmetikten...
Annemin ben küçükken makyaj masasında Catherine Arley  pudra fondöten vs. makyaj malzemelerini kurcalardım :)))

Catherine Arley Alfar kozmetik bünyesinde 80lerden günümüze ülkemizde boy gösteren firmalardan biri..
Şimdi yeni satışa çıkaracakları GOLD serisiyle kozmetik piyasasına iddialı bir  giriş yapacağa benziyorlar..

Ürünlerin Gold temalı ambalajları oldukça şık ve gösterişli..

Seri terracotta ve normal allıklar, fondöten,kapatıcı, rujlar,ışıltılı likit rujlar, farlar,  dipliner,eyeliner ve rimelden oluşuyor.

Ürünlere toplu halde göz gezdirelim =))


Ambalajlar adının hakkını fazlasıyla veriyor :)) Işıl ışıl parlıyorlar..



Ayna gibiler :D Tasarımları gerçekten hoş olmuş..

Paketten çıkan ten ürünleri...
Gold pudra, Gold Fondöten, ve rengine bayıldığım Gold Allık...

Ve olmazsa olmaz göz makyajı...
Seriden rimel, 4 lü göz farı harika 4 renk seçeneğiyle.. Eyeliner çekmekte zorlananların rahatlıkla uygulayabileceğini düşündüğüm dipliner...


Gold ile çekici dudaklara sahip olabilirsiniz.. :))

 2 adet likit ruj ve 2 adet ruj..
Renkleri şahanee <3


Şu renklere bir bakın yaa ..Aşık oldumm :D


Gold ürünlerinin hepsi yakın zamanda satışa sunulacak..
Satışa sunulmadan önce en merak ettiğiniz ürünleri yazın sizin için yorumlayayım =))
 Yakında kozmetik mağazalardan ve  Catharine Arley online alışveriş sitesinden temin edebileceksiniz! 

Ve kutudan çıkan onlarca ojeyi görünce ne yalan söyleyeyim çığlık atmış olabilirim :D

Bir oje canavarını sevindirmenin yolu bu kadar basit :D




Sevgili tırnaklarım şu an uzama evresindeler..Uzadıklarında bu ojelerin swatchlerini blogda okuyacaksınız..


Bu güzel paket için Catherine Arley Kozmetiğe kocaman öpücükler ve teşekkürler:)).

Sevgiler
Seda
xoxo


27 Mayıs 2014 Salı

Oriflame The One Color Impact Cream Eyeshadow-Rose Gold

Herkese merhabaa..


The One serisiyle tanışmaya devam edelim  :)) 

The One maskaranın yazısını okumak için tıkla =)


Oriflame bana gönderdiği pakete serinin krem göz farlarından Rose Gold rengini eklemiş ..İyi ki eklemiş...


Rengi o kadar tatlı ki..Bayıldım..
Pembe/ somon diyebileceğimiz ışıltılı-sedefli bir far Rose Gold..




İlk dokunduğumda yapısı çok yağlıymış gibi geldi ama bir kaç saniye sonra  far yapı değiştirerek pudramsı bir hal aldı..
Yapısı yumuşacık.Sürdüğünüz an donup kalmıyor rahatlıkla dağıtabiliyorsunuz..

Kalılıcılık konusuna gelirsek sabah evden çıkmadan uyguladım ve 5-6 saat boyunca bozulmadığını söyleyebilirim.. 
Çizgilere dolma da yapmadı..
Günlük makyajda rahatlıkla kullanabilecek bir ürün :)





Aşağıda hafifçe uygulanmış halini görüyorsunuz..Far bazı kullanmadım..

Ürünün fiyatı 22.90 TL ..İndirimde farklı renklerini de almayı düşünüyorum şahsen =)


The One serisi beklediğimden de güzelmiş gerçekten :))

Serinin başka bir ürünüyle görüşmek dileğiyle esen kalın kızlar :D
Seda
xoxo

The Balm Balm Shelter Renkli Nemlendirici - .. Light-Clair (İyi Ki Var :=) )

Herkese merhaba :)
Bugünün konuğu bütün bloglarda okuyup belki de okumaktan bıktığınız The Balm- Balm Shelter...

Yine enfes bir ambalaj..Yine kalite..Yine..
Tamam uzatmadan detaylara geçeyim  :D

The Balmın sevilmeyen ürünü var mı varsa söyleyin alıp denemek istiyorum =)
Bendeki en açık rengi Light-Clair 
Balm  Shelter renkli nemlendirici formunda bir ürün.. 
Haliyle yaz aylarında güvenle kullanılabilir ..
Yapısı o kadar hafif ki..
Kremsi bir yapıda olan ürünü fırça ya da el yordamıyla rahatlıkla uygulayabiliyorsunuz..


SPF 18 güneş koruma faktörü var. Tabi ki yeterli değil bence altına en az 30 faktörlük güneş koruyucu uygulamayı ihmal etmeyin..

Kapatıcılığı çok az ..Kapatıcılık arıyorsanız sevmeyeceksiniz demektir..

Ürün 64 ml oldukça uzun kullanabilirsiniz..

Yaz aylarında hafif yapıda bir ürün arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.. 
Fiyatı 40 TL idi ben aldığımda %50 indirim vardı..
Fiyatı şimdi biraz artmış olabilir indirimde kaçırmayın =)

Sevgiler
Seda
xoxo


Essence Bloom Me Up! İle Güzellik Çiçek Açtı

Essence Bloom Me Up! İle Güzellik Çiçek Açtı

Avrupa’nın en çok tercih edilen kozmetik markası essence, yeni özel koleksiyonu “bloom me up!” ile ilkbahar trendlerini bir araya getiriyor. Çiçek motifli zarif dantel desenler; pembe, şeftali  ve lavantadan oluşan taze renklerle birleşiyor. İlkbahar hem eğlenceli hem de romantik bir havaya bürünüyor.

essence bloom me up! ile gözleriniz, dudaklarınız, yüzünüz ve tırnaklarınız göz alıcı olacak. Bu özel koleksiyonun olmazsa olmaz parçaları; gözlerinizi daha büyük gösterecek ikili göz kalemi ve kullanımı kolay stick allık.


 essence bloom me up! tekli göz farı
Yüksek pigmentli göz farlarının uçuk pembe ve mint yeşili renkleri simli etkilerle buluşuyor ve çok sevimli ilkbahar göz makyajı stilleri oluşturuyor. Farın pudramsı yapısı kolay uygulama ve istenilen şekilde dağıtma imkanı sunuyor.
Tavsiye edilen raf satış fiyatı 7,25 TL.



essence bloom me up! ikili göz kalemi
İkili göz kalemi ile gözlerde istenilen etkiyi yaratmak artık çok kolay. Kalemin bir ucu göz içine sürülerek gözlerin daha büyük ve parlak görünmesi sağlıyor, diğer ucu kaşların alt tarafına sürülerek daha kalkık bir kaş görüntüsü elde ediliyor.
Tavsiye edilen raf satış fiyatı 7,25 TL.


essence bloom me up! stick ruj
Uzun süre dayanıklı yapısı ve uçuk ve koyu pembe renkleriyle orta derecede kapatıcılık sağlayan bu ruj,  dudaklara parlaklık ve harika bir renk verecek.
Tavsiye edilen raf satış fiyatı 7,25 TL.



essence bloom me up! stick allık
Stick şeklindeki bu allık, pembe ve şeftalinin taze vurgularını yüze taşıyor ve ciltte sevimli pudramsı bir his bırakıyor. Döndürülerek açılan ambalajı ile kolay ve pratik bir uygulama sağlıyor.
Tavsiye edilen raf satış fiyatı 9,25TL.


essence bloom me up! ışıltılı pudra
İlkbahara ışıltı geldi! Açık bej rengindebüyük bir özenle pigmentlenmiş bu pudra, yüz ve boyun bölgesinde ışıltılı bir dokunuş bırakıyor.
Tavsiye edilen raf satış fiyatı 12,25TL.


essence bloom me up! oje
İlkbaharla birlikte tırnaklardaki trendler de yenileniyor: Pembe, mint yeşili, lavanta ve şeftaliden oluşan parlak ve taptaze renkler tırnaklara enerji veriyor. Uzun süre dayanıklı ve oldukça yoğun kapatıcılığa sahip bu sempatik ojeler, ellerin güzelliğinin ön plana çıkmasını garantiliyor.
Tavsiye edilen raf satış fiyatı 4,25TL.



Essence bloom me up! dantelli tırnak ucu
Kendinden yapışkanlı, şeffaf tırnak ucu sticker’ları dantel görünümü ile tırnak tasarımınıza daha da trendy bir görünüm katıyor. Size özel, romantik bir stil için kolayca tırnakların ucuna yapışıyor.
Tavsiye edilen raf satış fiyatı 5,50TL.


-Basın bültenidir.

26 Mayıs 2014 Pazartesi

Tek Kelime Cevap :)

Tek kelime cevap :)

                                                                            
  Güzel bir hafta diliyorum herkese... Tagleri çok severim eğlenerek cevaplarım her seferinde :D Sevgili Tuğba beni taglemiş cevaplamaya başlıyorum o halde :))

1.Telefonun nerede?
-Her an elimde :D
2.Partnerin?
Aranıyor :D
3.Saçların?
Şu an kahve ama kumral oluyor bugün :)
4.Annen?
Nefesim
5.Baban?
ilk aşkım :)
6.En sevdiğin eşya?
ojelerim
7.Son gece gördüğün rüya?
TRT de staj yapıyordum rüyamda gerçek olur inş :)
8.Hayalindeki araba?
Kırmızı mini cooper
9.İçinde bulunduğun oda?
benim için huzur..
10.Korkun?
Örümceklerr
11.On sene içinde ne olmak istiyorsun?
kariyer sahibi bir iş kadını ve iyi bir anne :D
12.Sen ne değilsin?
kinci değilim :=)
13.En son yaptığın şey?
Bu mimi hazırlamak ve maillere cevap yazmak :)
14.Üzerinde ne var?
Ev haliyle pembe pijamalarım parmak arası terliklerr :))
15.Senin hayatın?
Monoton
16.Moralin?
eh işte yerinde diyelim yerinde olsun :)
17.Şuan ne düşünüyorsun?
Finallerimi :/
18.Senin bilgisayarın?
Samsung
19.Bira?
Gündüzleri aramın iyi olmadığı göbek yapan içecek :D
20.Aşk?
Yanlış zaman yanlış insan :D


Benim cevaplar böyleydi :) 

Yapmak isteyen herkesi mimliyorum :* Öpücükler...

25 Mayıs 2014 Pazar

İnstagramda Oje Canavarı #12

Herkese merhaba ve mutlu pazarlar =))
Son zamanların instagram paylaşımları toplu görsel halinde aşağıda :)))





Beni instagramda takip etmek için tıklayın :))

Bebak Suya Dayanıklı Göz Ve Dudak Makyaj Temizleyicisi

Herkese selam =) Konuğum bir Türk markası olan Bebak 'a ait Suya Dayanıklı Göz Ve Dudak Makyaj Temizleyicisi Çift fazlı o...