Alışveriş;Gratis-The Body Shop

Herkese selamm =)
Bir alışveriş yazısı ile daha birlikteyiz =)

Bu kez tamamen ihtiyaç alışverişi yaptım gereksiz tek bir şey bile almadım bunun için bana bir alkış lütfen :D


İlk olarak yukarıda toplu fotoladığım gratis alışverişimden bahsedeyim..
Kişisel bakımda %40 indirim yaptılar. Real Techniques fırçalar da indirime dahildi..


Uzun zamandır aklımda olan stippling brushu aldım =) tabi 3 gratis gezerek buldum kendisini (tunalı son adres :D )

İndirimle 20.70 e geldi :)



RT fondöten fırçası indirimle 16.75 e geldi =)


Havaların soğumasıyla nem maskesine ihtiyaç duyacağımı düşünerek Dirty Works Markasının nemlendirici maskesini aldım =) fiyatı indirimle 8. 90




Çok övülen maskenin tek kullanımlık olanını aldım önce bir yoklama yapayım nasılmış güzelse büyüğünü alacağım =)

Fiyatı 2.25


 Ambalajına bayıldım gerçekten :D fiyatı 3.30


Ve gelelim The Body Shop a..


Body butter yedeklemem gerekiyordu indirimde bulmuşken hemen kaptım :=)


İndirimli fiyatı 20 TL..

Ankamall body Shop a uğrarsam alacaklarım var daha kızılay şubeyi bitirmişler yahu :D


Bir alışverişin daha sonuna geldim =)
Renkli kozmetik almadığım için kendimi kutluyorum :D

Sevgiyle kalın =)
Seda

Yorumlar

  1. Ankamale giderken haber et canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah gidebilirsem mutlaka haber veririmm =))

      Sil
  2. güle güle kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
  3. Tatlım güle güle kullan hepsini, ben de bu indirimden stipplingi kapmıştım ama expert face hiçbir yerde bulamamıştım :(
    bu arada foundation brush da çok kullanışlı, zaten tüm RT fırçalarını çok severek kullanıyorum çok yumuşaklar :)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok zor buldum hiçbir yerde kalmamış istediğim fırçalar :/ inş bir sonraki indirimde =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP