Yaz Favorilerim 1 ;Cilt -Saç Bakımı


Herkese merhaba..

Yazı geride bırakmışken adettendir diye sizler için favoriler yazı dizisi hazırladım kızlar :D

İlk postum cilt ve saç  bakımı ile ilgili..
Sonrasında makyaj favorilerimi de sizlerle paylaşacağım..

Bakalım yaz boyunca kullandığım favorilerim nelermiş ?

1-Nivea Canlandırıcı Tonik ; Burada yazısını bulabilirsiniz... Pek bir sevdiğim toniklerimden kendileri..
Karma ve normal ciltler için uygun..

2-Oriflame Nature Coconot Oil Saç Bakım Yağı ;%100 Hindistan cevizi özüyle saçlarımı yumuşacık yapıyor ve kokusuna bayılıyorum =)) Yazısı burada.. 

3-Vichy Termal Su ;Yaz başından beri hassas ve alerjik cildimle bütünleşen aşık olduğum bir ürün oldu kendisi..Termal suyu şiddetle öneriyorum .. Yazısı burada..

4-Garnier Çift Etkili  Göz Makyaj Temizleyici;Göz makyajımı tek hareketle temizleyebildiğim ve yağlı his bırakmayan durulama gerektirmeyen nefis bir ürün.


5-Oriflame Skin Scrub Face Wash;Ölü hücreleri gidermede yardımcı yüz temizleme jeli ..cilde verdiği ferahlık ve peeling etkisini   başarılı buldum =)

6-The Body Shop Japanise Cherry Blossom  vücut losyonu ;Kokusu yapısı nemlendirmesi aşığım ben ona tüm TBS ürünlerine aşık olduğum gibi :D

7-Nivea Duşta Vücut Kremi : Gerçekten başarılı bulduğum bir ürün gerek  nemlendirme gerekse uygulamanın ilginçliği  ve mis gibi Nivea kokusu :)) Sevmeyeni çok ama ben seviyorum =)

8-Vaseline Aloe Veralı Nemlendirici Krem;Nemlendirmesi, fiyatı ve aloe vera içeriği sebebiyle bittikçe aldığım bitmeden stokladığım yaz boyunca kullandığım bir ürün kendisi blogda yazısı da var =)

9-Watsons Çilekli Duş Jeli ;Off nasıl sevdim anlatamam ya.. Alırken tereddüt edip sonradan niye daha önce tanışmadığım dediğim bir ürün oldu kendisi..

10-Yves Rocher  Sebum Fazlasını Emen Soyulabilen Maske ; Souyulan maskeleri çok sevdiğimi bilen bilir... Ama en sevdiğin hangisi deseler kuşkusu Yves Rocher derim..Yaz boyunca bana eşlik etti :))

11-Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu;Yahu sen ne bereketli ürünmüşsün..Bitemedin koca bir yaz boyu :D Proje ürünüm oldun artık biteceksin :D Ama sevdim seni iyi anlaştık seninle :)
12-Dove  Saç Spreyi;Yine yaz boyunca severek kullandığım bereketli ürünümden bir diğeri :D Saçların kolay taranmasını ve zarar görmesi engelliyor ve güzel bir kokusu var..

13-Nivea Bebek Yağı ; Mis gibi yumuş yumuşş :))



Evet yazının 1. bölümü sona erdi ikinci bölümde görüşmek üzere :D

Sevgiyle kalın =)

Seda
xoxo



Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP