Doa Kozmetik Keratinli Saç Bakım Maskesi

Herkese selam..
Salıyı sallayacak bir saç bakım ürünü ile birlikteyiz =)


Doa kozmetiğin kullandığım ilk ürünü olmakla birlikte  bu kadar minik bir maskenin saçlarıma vereceği  bakım ne olabilir ki diye önyargı ile yaklaştım her üründe olduğu gibi :D

Keratinli saç bakım maskesi beni ciddi  anlamda şoke etti..
Yok artık dedim itiraf edeyim.. 


Ürün 10 cc boyutunda.. 
Nasıl kullanacağız ?
Maskeyi nemli saçımıza hafif masaj yaparak bütün saç uçlarına 

yetecek kadar uyguluyoruz.


Sonra geniş uçlu bir tarakla tarayıp ve minimum 3 saat bekletiyoruz..

Ben 5-6 saat kadar bekletiyorum çok daha etkili oluyor =) Sonrasında 
saçınızı yıkayın..


Kuaföre verilen liralarca paranın verdiği etkiyi görünce  100 cc yerine kiloluk yapsalar keşke diye düşündüm :D
Saçlar yumuşacık oluyor  sağlıkla parlıyorlar..
Keratinin ,proteinin ve doğal yağların müthiş bir birleşimi olmuş..

İçeriği: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Keratin (Hydrolyzed corn protein, Hydrolyzed wheat protein, Hydrolyzed soy protein), Ceteareth-29, Baobab oil, Argan oil, Macadamia Oil, Mango Butter, Shea Butter, Coconut Butter, Cocoa Butter, Sodium Cocoamphopropionate, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolysed Wheat Protein, Hydroxyethyl Cetyldimonium Phosphate, Polyquaternium-16



Fiyatı 7.5 TL.. 
Buradan sipariş verebilir ve ürünü deneyimlemeye başlayabilirsiniz =)


Ben çok çok sevdim ve bittiğinde kesinlikle tekrar alırım =)


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın =)

Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Aklıma soktun bunuuu Sedaaam kalp kalp kalp ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz tuhaf kokuyor ama bakım bombası kuzumm :D

      Sil
  2. Temiz saça mı kirli saça mı uyguluyoruz bir de diplere yediriyor muyuz bu maskeyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diplere uygulamıyoruz ,duştan önce uygulamanız gerekiyor =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP