Alışveriş (Gratis ,Yves rocher,Rossmann )

Herkese selam..
Bayram yaklaşınca indirimler geldi ihtiyaç alışverişleri yapıldı =))

İhtiyacım olsun olmasın ben de birkaç parça topladım =)


Nude Dude tamamen ihtiyaç dışı olsa da pişman olmadığım bir harcama oldu :D  İndirim bitmeden elime geçmesiyle hemen yazdım tıktık =)
İndirimli Fiyatı 29.90 TL

The Balm Çift taraflı far fırçası ihtiyaçtan alındı.. Fiyatı 15.90 TL
Benri Pamuk ;Her alışverişte görüyorsunuz artık =)
Fiyatı 5. 90 TL


Bunların dışında bugün Little Butterfly  Senacığım ile Nata Vega turu yapalım dedik :D

Oradan alınanlar ise şöyle ;

Gratis ;
The Balm Read My Lips ; Aslında amaç kapatıcı alamaktı tam kasaya geldik ne görelim bütün The Balm ürünlerini oraya yığmışlarrr :D Kapatıcıyı bırakıp bunu aldım..Görür görmez aşık oldum (Melodi Whatsappdan resmini önceden yollamıştı ilk orada vuruldum ) :D 
Senanın da kanına girdim hihihihi :D Fiyatı 12,5 TL

Sonra Rossmann a gittik pek bir şey  kalmamış tabi son gün gidersen böyle olur :D

Bir baktım Baby Lipsler 3 lira.. Hemen bende olmayandan kaptım bir tane :)

Yves Rocherdan da biten kayısılı peelingimi aldım =) Fiyatı 12.90
Watsonsa da uğradım tabi ama istediklerimi bulamadım bitmişti :(((

Bir bayram indirimini de böyle atlattık :D
Bu arada ilk defa resim kalitesi bu kadar kötü kusura bakmayın :( 
Bir başka indirimde yeni bir alışveriş yazısıyla görüşmek üzere ..
Sevgiyle kalın =)

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP