Nivea Aqua Effect Canlandırıcı Tonik (Normal /Karma Ciltler)

Herkese merhaba ..Ve de mutlu haftalar..

Haftanın ilk konuğu Nivea'dan severek kullandığım canlandırıcı tonik..

Cilt bakımında tonik bence en dikkatle seçilmesi gereken ürünlerden biri..

Benim cildim karma.. Kendisini Migrosun 1 alana 1 bedava kampanyasından almıştım..
1. şişeyi devirdikten sonra 2. şişeyi açmışken artık yazayım dedim =)

Ürünün vaad ettikleri..

*Cildi derinlemesine temizler,canlandırır,sağlıklı ve güzel bir görünüm kazandırır
*Kalıntıları giderir
*Cildin doğal nem dengesini korur
*Cilde nazikçe etki eder..



Peki benim düşüncelerim neler ?

Cilt temizleyici maskemi uyguladıktan sonra ve de her gün sabah -akşam  dairesel hareketlerle yüzüme ve boyun bölgeme uyguluyorum..
Kokusu Nivea kokusu zaten uygulamayı keyifli kılıyor bence =)

 E vitamini ve hydra IQ teknolojisiyle  cildi nazikçe temizliyor..
Öyle ki pamuğa baktığımda cildimdeki kalıntıyı söküp aldığını rahatlıkla görebiliyorum..

Uygulamadan sonra verdiği ferahlık hissini seviyorum..
Ben her tonikle anlaşamam..Sivilce yapar yüzümde çoğu tonik..
Ama bu yapmadı.. 
O nedenledir ki kendisini severek kullanıyorum.. Cildimi nazikçe temizliyor..

E bu toniğin hiç mi eksi yanı yok Seda derseniz  içeriğinde paraben olmasından haz etmedim.. Alırken dikkat ederdim aslında :) Demek ki aceleye gelmiş :D
İçerik takıntısı olmayan,madem aldım kullanayım bari diyen,az içerik takıntısı olan (benim gibi ) :D rahatlıkla kullanabilir.. 

Ürün 200 ml. Fiyatı 15-16 TL civarında.. E tabi ben ikisini 15 e almıştım..Ertesi gün gittim 2 tane daha aldım etti mi sana 4 ü 30 TL.. :D

Diyeceğim o ki indirimde görürseniz ya da 1 alana 1 bedava yakalarsanız alın ve kullanın..Eminim ki seveceksiniz..


Farklı toniklerim de var ama favorilerim arasından çıkmayacak gibi görünüyor..

Belli mi olur belki bir gün size de hediye ederim çekiliş hediyeleri arasında  ^_^

Siz bu ürünü kullandınız mı ?
Düşüncelerinizi merak ediyorum benimle paylaşın :))

Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın..
Sosyal medyada takip etmek isterseniz hesaplarım ;

Yorumlar

  1. Hep niveaya karşı bir ön yargım var :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hepsine karşı ön yargım var :D Sonuçta her cilt her ürünü kullanamıyor ters tepiyor :(

      Sil
  2. güzel bir yazı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP