Günün Özeti.. Ve İyi Ki Doğdun Canımm :))

Herkese merhaba =)

Bugün uzun zamandır ertelediğim 20 lik diş operasyonunu sonunda gerçekleştirdim :D

Diş doktorlarına karşı antipati beslemesem de  içinde kan olan her türlü operasyondan çekinirim :)

Allahtan ki benim doktorum tanıdıktı ve 2 doz morfin eşliğinde 2o dk süren operasyonla sonunda beni çektiğim ızdıraptan kurtardı.. :D


Uygulama sonrası yüzümde şişlik ve morluk oluştu birazcık :D  4 tane de dikişim var..
Bu da demek oluyor ki blog yazılarına kısa bir  süre ara veriyorum :D


20 lik diş sorunsalı yaşayan takipçilerim  anlatılanlara kulak asmayın ..Gidin kurtulun valla üstümden bir yük attım sanki..

Ağrı kesicinizi almayı ihmal etmeyin çünkü morfinin etkisi geçince ağrı nüksediyoo :D
Bu da benden size günün fotosu olsun :)



Bu günün bendeki yeri ayrı.. Sevgili dayımın doğum günü <3 Ona da bir jest yapmazsam olmaz şimdi =) İyi ki doğdun dayıların dibi seni seviyorum :D




Sevgiyle kalın =)

Seda

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP