Dove Hair Therapy Besleyici Çözümler Saç Bakım Spreyi- Besleyici Bakım

Herkese merhaba =))
Gerek blog gerek instagram çekilişlerimde takipçilerime hediye ettiğim dove saç spreyi setinden yaklaşık 2 aydır kullandığım besleyici bakım spreyi bugünün konuğu =))




Sprey iki fazdan oluşuyor.

Birinci faz ; saça derinlemesine nüfus eden fiber aktifler içeriyor
ve saçı koruyor..
İkinci faz ;Badem ve Argan yağı içeriğiyle saç tellerini ayırıp gün boyu pürüzsüz kalmalarını sağlıyor..
 Fazların birbirine karışması için şişeyi hafifçe çalkalamanız yeterli..

Duştan sonra nemli saça uygulayıp saçınıza istediğiniz şekli verebiliyorsunuz..

Saçları o kadar rahat açıyor ki benim gibi dalgalı zor taranan gür saçların imdadına yetişmek için formüle edilmiş adeta :D..
Kuru ve kabaran saçlarım adeta uysallaştı,sakinleşti..


Durulama gerektirmeyen bir sprey.

Saçta yapışkanlık hissi bırakmıyor ve kokusu hoş =)
Ağırlık hissi de vermiyor saça..

Saçınız kuruyken  de canlılık katmak isterseniz spreyi uygulayarak saçınızı tarayabilirsiniz =)
Boyutu 200 ml 2 ayda daha yarısına yeni geldim yani uzun süre kullanabilirsiniz..
Ben gerçekten sevdim sevmeseydim tüü kaka diyecek kadar cesurum yani :D 
Ve  bittiğinde alacağım ürünler listesine ilk sıralardan  girdi..
Fiyat performans açısından zirve yapan bu süper saç spreyi
12-13 TL civarında bir ürün.Gratis watsons ve kozmetik satan diğer parfümleri büyük market zincirlerinden ürüne rahatlıkla ulaşabilirsiniz..

Bu arada  güzel hissetmek sizin elinizde ;) 
Teşekkürler Dove !

Sevgiler..
Seda
xoxo
                                      

*Yorumlar objektiftir
        *Tanıtım ürünüdür...          

Yorumlar

  1. ben de kullanıyorum, kokusuna ayrı bayıldım, bıraktığı yumuşaklık da çok güzel...
    sevgiler,

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP