SENİ SEN YAPAN..(MİM)

SENİ SEN YAPAN..(MİM)

Herkese merhaba =)


Kuzucuğum  Senacım beni mimlemiş, son zamanlarda okuduğum en eğlenceli mimi :) Hemen cevaplamaya başlıyorum =) Sena'nın mim yazısını okumak için tıktık..


*Seni sen yapan renk/ renkler nelerdir?

Siyah,kırmızı ve pembe =)


*Seni sen yapan düşünce nedir?
Sağlık ve huzur olsun gerisi zaten gelir =))



*Seni sen yapan giyim tarzı nedir?

Genellikle spor giyinmeyi tercih ederim bir t-shirt bir kot ve spor ayakkabılarımla mutluyum =)


*Seni sen yapan saç stili nedir?

Valla Senanın cevabına katılıyorum :D Yataktan kalktığım andaki saç :D


*Seni sen yapan parfüm/koku nedir?

The Body Shop  Japanise Cherry Blossom..O kadar temiz  ve ferah ki.. Vazgeçmem yine sevmekten :D


*Seni sen yapan makyaj malzemesi nedir?

Eyeliner ve ruj 


*Seni sen yapan mevsim/ay nedir?

İlkbahar ,Yaz.. Şubat doğumluyum ama soğuktan hiç hoşlanmıyorum :D

*Seni sen yapan müzik şarkı türü nedir?

Rock, alternatif rock arada pop =)


*Seni sen yapan kitap türü/yazar nedir?

Psikoloji ve kişisel gelişim kitaplarını severim :)
Jonh C. Parkin şu sıralar favorim..


*Seni sen yapan tavırların nelerdir?

Genellikle yeni tanıştığım insanlar benim çok soğuk biri olduğumu düşünürler çünkü onlara hiç pas vermem :) Ama tanıdıkça fikirleri hemen değişir..
Eğer beni yeni tanıdıysanız yanlış düşüncelere kapılabilirsiniz :D



Cevaplarım böyleydi ..

Yapmak isteyen herkes yapsın okuyalım =)
Sevgiler..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Ne kadar çok ortak noktamız varmış :)
    Dinlediğimiz şarkıcı kesinlikle Indila

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh o Indıla fransızca öğrenicem şarkıyı dinlemekten :D

      Sil
  2. Hiçte soğuk değilsin canım sen :)

    YanıtlaSil
  3. Ne bileyim hep öyle söylüyorlar ya :) bence de değilim :D

    YanıtlaSil
  4. Ühüüü ben bunu görmemişim mimlemiştim:(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP