MİMLENDİK :)

MİMLENDİK :)

Merhaba yine bir mim yazıyla birlikteyiz =))
Sevgili Sargita Der Ki blogunun yazarı İpek beni unutmamış ve mimlemiş.
 Onun cevaplarını görmek isterseniz  tık tık :))

Kendisine çok  teşekkür ediyorum ve hemen soruları zevkle cevaplamaya geçiyorum.

1- En sevdiğin şarkı?

Aslında tek bir şarkıyla kısıtlayamam ama benim için en özel olanı Şebodan Sil Baştan...




2-  En sevdiğin roman?

  İpek Ongun-Kendi Ayakları Üstünde.. Kesinlikle okumayanlara tavsiye ederim :)


3- En sevdiğin çizgi film karakteri?

Bugs Bunny :D


4-  Çocukluğunda en sevdiğin oyuncak?

Her küçük kız çocuğu gibi benim için de Barbie ve Cindy bebeklerimin yeri ayrıydı. Hatta bir keresinde Barbie bebeğimi otobüste unutmuştum çok ağlamıştım :D Allahtan duyurlı otobüs şoförü bir dahaki binişimizde tanıyıp geri vermişti bebeği =)

5- Şimdiye kadar aldığım en güzel hediye?

Dayımın hediye ettiği gitar benim için çok özel ve güzel bir hediye.. :)

6-  Odada sana ait olan en sevdiğin şey?

Gitarım =)

7- En sevdiğin yemek?

lazanya,mantı,sarma,fırın makarna,, püre, bol salçalı makarna, kremalı yemeklerin alayı, pizza vs. bu liste uzarrr gider :D

8-  En sevdiğin hayvan?

Kedi ve Köpek.

Sacha bir Arjantin Dogo :=) Çok seviyorumm onuu <3 Görünüşü aldatmasın o kadar uysal o kadar can ki..






9-  Ailen dışında onsuz yapamam dediğin, en sevdiğin kişi?

Şu an için kankam Zeynep  derim..

Benim cevaplarım da bunlar. Yine çok eğlenerek cevapladığım bir mim oldu =)

Ben de yapmak isteyen herkesi mimledim gitti :))
Sevgilerr :))



Yorumlar

  1. Çok güzel bir mim olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyoru m Arjantin Dogo ya. Bende bir tane almak istiyorum siz nasıl besliyorsunuz evde mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayılıyorum =) Maalesef biz apartmanda olduğumuz için babaannemlere yolladık evleri bahçeli olduğu için.. Apartmanda dogo gerçekten zor :/ Çok iri maşallah bir de kedilerden pek haz etmiyor :D

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP