Konuk Yazar #3

Selam blog canlarım..

Bu yazıyı sizlerle sınava gitmeden önce paylaşıyorum ben bir mezun olup geleyim :D Sizler de üçüncü konuk yazarım olan Sevgi hanımın yazısını okuyun..Yeni bloguna da bir göz atın çok sevimli gerçekten =)

Sizleri yazıyla baş başa bırakıyorum =)


Heyecan dolu merhabalar;
Seda hanımla sohbetimiz sırasında birden blogunda konuk yazar olma şansı kazandım. Tabi ki çok sevindim ancak bir kozmetik bloguna ancak bu konuda yazı yazabilirdim ve bu benim hakim olduğum bir konu değildi. Yine de konuyu değiştirmeyeceğim sadece anlatabildiğim kadarıyla tecrübe edindiğim iki üründen bahsedeceğim. Çok makyaj yapmayan birisiyim ancak geç tanıştığım favori iki ürünüm var. Maskaranın üretimi durdurulursa ne yaparım bilemiyorum
Oriflame 2FX Maskara Evet gerçekten geç tanışmışım bu güne kadar kullandıklarımı maskara sanmışım. Katalogta okuyunca iki ayrı fırçadan oluştuğunu sanmıştım ancak oldukça basit bir yapısı varmış. Yani aslında tek bir fırçadan oluşuyor ancak boyanın bir kısmını sıyıran bir aparatın içinden fırça geçtiğinde ikinci amacını gerçekleştirmiş oluyor. Günlük makyajımda da özel günlerde de bu maskarayı kullanıyorum üstelik ağırlık yapmıyor, akmıyor, topaklanma yapmıyor ve kalıcı. Ben her seferinde her iki ucunu da kullanıyorum. Gözde görünümü ;

Tabiki maskarama çok güvendiğim için tavsiye ediyorum ancak zevklerin tartışılmayacağı konusunun da farkındayım

Diğer vazgeçilmezim ise;
Avon Göz Makyaj Temizleme Losyonu Bazı yorumlarda bu losyonun gözde yanma yaptığını üstelik amacına ulaşmadığını okudum. Benim cildimde yanma yapmıyor ve makyajımı çok başarılı bir şekilde kısa sürede temizliyor. Hafif yağlı bir his bırakıyor. Yani temizleme işleminden sonra cildi nemlendiriyor, bakım yapıyor vs. diye öylece bırakamıyorum mutlaka yüzümü yıkamam gerekiyor.

Küçük bir parçası göz makyajımı temizlememe yeterli olduğu için çok uzun süredir kullanıyorum ama yinede bitmeden yedekleme gereği duyduğum bir ürün.



Benim iki favorim böyleydi . Seda hanıma konuk olmak çok güzeldi..
Yolunuz düşerse ben de bloguma bekliyorum sizleri =)
Sevgiler ..

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP