Ürün Bitirme Projem #1( Güncelleme )

                                                                   Herkese merhaba :))
Baktım olmayacak artık bir ürün bitirme projesi yapma zamanım gelmiş dedim kendi kendime..
İlk olarak kişişel bakım,saç spreyi,nemlendirici krem,parfüm, tonik ve deodoranttan oluşan 5 ürünle başlıyorum projeme ..
1 ay içerisinde ürünleri bitirmeyi planlıyorum ki yerine yenileri gelsin yeni deneyimler edineyim :)

Bitirmeyi planladığım ürünler sırasıyla :
1)Down Under Naturals Sıvı Saç Kremi
2)Axe Deodorant
3)Oriflame Tonik
4)Eau Jeune Parfüm
5)Oriflame Nemlendirici Krem

Bunlar artık bitsin istiyorum :)
Bana katılmak isteyen var mı kızlar ürün bitirme projeme arkadaş arıyorum :)))

Ürünlerin son halleri :D
Parfümü annem kaptı :D yarısına gelmiş durumda 1 ayın sonunda =)
ve diğerleri...




Axe siyahla işaretlediğim yere kadar kullanıldı..
Tonik dibini görmek üzere :D
Saç Spreyi de aynı şekilde..
ve nemlendirci de dibini gördüü :D

Sanıyorum ilk proje için amacıma ulaştım..Darısı diğer yapacağım projelerin başına :))

Sevgiler..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. benimde yapmam lazım aslında. ha gayret canım darısı başıma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zamanı gelmiş de geçmiş oldu aslında :)) Başladık bakalım rastgele :))

      Sil
  2. Bu çok iyi bir fikir benimde kesin uygulamam lazım ...

    YanıtlaSil
  3. merhaba bloğunu çok beğendim ve hemen de takibe aldım seni, keşke daha önce görmüş olsaydım, bu projende eşlik ederdim sana :) benim bloğumu da ziyaret edersen sevinirim.

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim =) İnşallah ilerleyen zamanlarda yeni projelerde eşlik edersiniz =)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP