MİM :) 3 Soru ve Çalıkuşu :))

Herkese merhaba :)) 
Sevgili beauty booop blogunun sahibesi beni mimlemiş :))
O zaman cevaplamaya başlayayım :))

3 Soru

1. Neden blogunun adı Oje Canavarı ?

Blogu ilk açtığımda herkes gibi isim sorunsalı yaşadım :)

Tam karar aşamasındayken bir mesaj aldım arkadaştan naber oje canavarı diye :D
Alışverişten dönmüştüm ve o arkadaş yanımdaydı 5-6 tane oje aldım o gün :D
Ve dedim ki işte bu :D O an blogun ismini kararlaştırdığım andı :)



2.En vazgeçemediğim kitabım ; 


Rhonda Byrne :The Secret

Kişisel gelişim kitaplarını hep sevmişimdir ama Secret ın yeri ayrıdır..
Hayata olumlu bakmak adına çok şey öğrenebileceğiniz bir kitap :)


3. Kendimle ilgili 3 doğru 1 yalan ( yalan olanı tahmin edin)

*tam bir makarna canavarıyım her çeşidiyle aşk yaşarım :D
*Fanatik Galatasaraylıyım (hastalık derecesinde )
*Bütün hayvanları çok severim ama kedilere karşı bir hassasiyetim var :/ evde bakmam imkansız çünkü alerjim var :( Ama sokaktaki ve arkadaşlarıma ait kedileri mıncırırım :)
*bütün balıklara bayılırım her gün olsa yerim :)
Çalıkuşu

Hayatta ilk hatıralarınızı yazmaya çalışın bakalım neler bulacaksınız?


10-11 yaşındayken ailece akrabaların yanına Marmara Adasına tatile gittik .Annem babam akrabalar kıyıda biz kuzenlerle denizdeyiz. Onlar kıyıdan izliyorlar biz denizde takılıyoruz :D
Bir anda denizde ters bir noktaya basmış olmalıyız ki su boyumuzu bayağı bir aştı. Tabi yüzmeyi bilmeyen biz zavallılar kıyıya el işaretleriyle boğulmak üzere olduğumuzu anlatmaya çalışıyoruz bizimkiler kıyıdan el sallıyorlar bize :D Bu sırada küçük kuzen bayağı bir su yuttu ben onu tutmaya çalışıyorum o beni suya batırıp kendi yüzeyde kalma telaşında :D

En sonunda olayı kavrayan babam gelip çıkardı sudan ikimize de :D
Babam sağ olsun ölmedik :)

Her denize gittiğimde aklıma o gün gelir ve asla çok açılmam :D
Bu da böyle bir anıydı :))


Mim için sevgili beautybooop a teşekkür ediyor 

vee Gülişinrenklidunyası ve kozmetiksihiri ni mimliyorumm :))

Sevgiyle kalın :)

Seda 
Xoxo








Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP