Yves Rocher İndirim Kodlu Alışverişim

                                                                  Herkese merhaba .))

         Gece gece bir alışveriş yazısıyla karşınızdayım.. Hem de en avantajlısından :)) 

Yves Rocher Online buradan  alışveriş sitesinden yapacağınız en az 15 TL lik alışverişinize Kupon kodu girin yazan yere ZYEDF4 kodunu eklerseniz şekildeki gibi bir alışverişe imza atabilirsiniz.. Unutmayın ki kampanya stoklarla sınırlı..

2 ürün aldım toplamda 21.80 gibi bir rakama geliyordu..Kodu girdim ve hem 10 TL indirim hem ücretsiz kargo hem de tam boy göz makyaj temizleyici dudak parlatıcı ve numune eklendi ücretsiz olarak.. 

Kesinlikle kaçırmayın stoklar eriyor.. 

Ödemeyi kredi kartınızla yapıyorsunuz :)

Herkes faydalansın bence..

Herkese iyi geceler :))
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Bende dayanamayıp alışveriş yaptım 2 saat önce aklımı çeldiler el birliğiyle =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim de çeldiler aklımı ama iyi oldu galiba :D

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP