Konuk Yazar #1 Tırnaklarımın Sırrı :)

Herkese Merhaba :))


Konuk Yazar düşüncesi bir kaç haftadır aklımdaydı aslında en sonunda uygulamaya geçirebildim :))



İlk konuk yazarım gulisinrenklidunyası blogunun sahibesi Sevgili Gülizar :) 


Gülizar bizlere tırnak bakım rutininden söz etmiş :)Bakalım güzel tırnaklarının sırrı neymiş :)) 


tırnaklarımın sırrı:)


  Merhabalar bugün yepyeni bir yerden yazı yazıyorum. 

       Öncelikle Seda'ya çok teşekkür etmek istiyorum misafir blogger olarak kabul ettiği için. 

Size burada tırnaklarımın uzamasında büyük bir rol oynayan bir bakım tavsiyesinde bulunacağım.

 Sizlere ilk başta limondan bahsedeceğim.

Hep çevremden duyardım limon çok faydalı özellikle de tırnaklar için. 

Tabi ben ara sıra uygulardım ve büyük bir hata yaptığımı yeni yeni anladım.

Bir kaç kişinin tavsiyesi üzerine düzenli olarak uygulamaya karar verdim ve yarım limonu çanak gibi kullanıp tırnaklarımı içinde 15 dk bekletiyorum çıkardıktan sonra bir kaç dk bekletip limon iyice emildikten sonra ellerimi nemlendiriyorum . 

Ellerime iyice nemini aldıktan sonra etleri itiyorum gerekirse törpülüyorum (Sık sık törpülememek tırnakların sağlığı için çok önemli. Çünkü tırnaklar ne kadar çok törpülenirse o kadar çok kırılır bunu unutmayın)
 Ardından rimmel london 14 günlük tırnak bakım ojesini uyguluyorum.
Bu ojenin kullanımıda şu şekilde; 1. gün bakımı yaptıktan sonra uyguluyorum


  2. gün de ikinci kat uygulanır ve bir hafta sonra silinir ve isterseniz bir gün tırnaklarınızı dinlendirebilirsiniz. Ve 2. hafta gene aynı uygulama yapılır. Bu şekilde 14 günlük bir bakım yapılır. Tabi ben bu uygulamayı bırakmadım çünkü bıraktığım zaman tekrar kırılmalar başladı. Bu yüzden bu uygulama artık benim genel tırnak bakımım oldu. tırnaklarımın kırılmadan uzamasını buna borcluyum :)

 Ara sıra ojemin üzerine bunu da uyguladığım oluyor. En çok sevdiğim şeyde içindeki hafif simli yapısı. 
Bu sayede tırnaklarım parlak ve hoş duruyor.


Alttaki foto tırnaklarımın bakım öncesi hali



Bu fotolarda bakım sonrasındaki haller en son fotoda biraz kısalttım tabi








Umarım beğenmissinizdir. Kendinize iyi bakın. Bloguma da beklerim :)
 gulisinrenklidunyasi.blogspot.com.tr 


hoşçakalınnn.. :))

Yorumlar

  1. Yazan arkadaşıma teşekkür ediyorum kendi adıma. kendi keşfim olan çanak yöntemine yer verdiği için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürün en büyüğü sana şeker :)) Sen olmasan kimse bu keşfi bilemeyecekti <3 Kocaman öpücükler sanaa :* :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP