Golden Rose Terracotta Sturdust 105

Herkese merhaba :)


Gold tonlu allık sever misiniz ? :))
Golden Rose'dan Terracotta Sturdust 105 numara bugünkü blog konuğum :)


Geçen sene alıp bir iki kere kullandıktan sonra çekmecenin en arkalarına saklamışım öylece duruyormuş zavallım az önce fark ettim :D
Ambalajının bile değiştiğini goldenrose.com.tr yi gezinirken fark etmiş olduğum bu süper gold tonlu allığımızı incelersek ;

Kendisi çok güzel bir gold yani altın sarısı tonları taşıyor.. Biraz da bakırlık var diyebilirim..
Işıltılı görünüşü albenisini arttırıyor :)
Allık tozutmuyor, pigmentasyonu çok iyi,kalıcı..



Allığı aldığım sıralarda saç rengim karameldi hatta hürrem kızılına daha yakındı :D ,karamel ve tonları saç rengine sahipseniz koşun golden rose storelara kapın bir tane derim :D
Gerçekten duruşuna hayran olduğum bir üründü kendileri ,şimdi yeniden fark etmem çok iyi oldu,şu an saçlarım kendi doğal renginde (kahve ) yine de harika bir görünüm veriyor makyajda..

Bazen göz makyajımda bile kullanıyordum kendilerini..Işıltılarını çok seviyorum <3


Bendeki eski ambalajlı olanı yeni ambalajı siyah renkte,bendeki ise şeffaf ambalajlı.Sanki dışarıdan bakıldığında dayanıksız görünüyor ama bir o kadar da sağlammış ambalajı :)
Ürün 10 gr kullan kullan bitmez :)
Fiyatı 23 TL ama ben indirimdeyken 13-15 TL arası bir fiyata almıştım :)


Sizler ne düşünüyorsunuz beğendiniz mi ? 


Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın :)

Seda
xoxo


Yorumlar

  1. Tam benim aradığım allık indirimi yakalamk gerekiyor yakarlarsam alıcam elimdeki allık bitme aşamasında zaten :)bana da beklerim
    http://closelyfashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle seviyorsanız indirimde alın kaçmaz :))

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP