Bitenler #Ocak 2014

Herkese merhaba :))

Yılın ilk bitenler yazısı postumla karşınızdayım :))

Bakalım neler bitmiş :))






1)Oriflame El Kremi :Minik boyutuna rağmen çok güzeldi severek kullandım ama ne yazık ki bitti :)

2)Avon Göz Makyaj Temizleyici :Aman Allahım.. Bitsin diye dualar ettim ..Nasıl bir göz yanmasıdır o..Seveni var mı bilmiyorum ama avonun en sevmediğim ürünü kendisi.. Yarısından fazlası dolu ama çöpe gidiyor :/

3)Avon Anew Fondoten :Normalde özel günler dışında pek tercih etmiyorum fondoten kullanmayı :)Bunu da annemle birlikte kullandık annem seviyor ama ben pek hoşlanmadım :))



4)Down Under Natural's Şampuan : İnanılmaz derecede kepeklenme yaptı bende nedendir anlamadım :( Başlarda çok sevmiştim kendisini..Sonuna kadar kullandım ama bir daha almam sanıyorum..
5)Oriflame Saç Kremi: İdare eder diyelim..Ama yapısı bozuldu bir tuhaf oldu o yüzden atıyorum..
6) Dove Saç Kremi: Çok güzel ! Saçlarımı yumuşacık yapan nadir ürünlerden..Kesinlikle yeniden alacağım :)


7)Lilibe  Aloe Vera Özlü Makyaj Temizleme Pamuğu : Bundan da pek hoşlanmadım sonunda bitti :))
8)Sensodyne Diş Macunu :Kendisi candır :D Bittikçe alıyorum tabi ki :)
9)Sebamed Güneş Kremi SPF 28 :Sevdiğim güneş kremlerinden biri..Ama bu kez farklı bir marka denemeyi düşünüyorum :)
10)Apaks Kulak Temizleme Çubuğu : Makyaj yardımcılarımdan biri :)) Ayda 1,5 paket bitiyor :D
11)Flormar Göz Kalemi : Siyah kalemlerim arasında favoirdir kendileri :)Sonuna geldim yeni kalemlere yer açıldı :))


Evet benim bitenlerim bunlardı :)) Gelsin yeniler diyelim :D


Hepinize Sevgiler :))

Yorumlar

  1. Bitsin diye dualar eden bir de ben var canım Avon temizleyicisi için! Daha tarihi geçmemiş olmasına rağmen tuhaf bir koku oluşunca pes ettim bıraktım kullanmayı... Fırçalarımı temizleyip bitircem :/

    YanıtlaSil
  2. Avene güneş koruyucusunu öneririm.. ben çok memnunum... :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir blog memnun oldum rastladığıma bana da beklerim :)
    www.locosmetico.blogpsot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP