Şubat-Mart 2018/Bitenler


Herkese selam =) 
Bugün dolu dolu bir bitenler yazısı ile karşınızdayım =)

Uzatmadan başlayalım ,neler neler bitmiş bakalım;




1-Bee Beauty Duş Jeli;Yakın zamanda blogda yer vermiştim.Adını arama kutucuğunda aratarak diğer çeşitleriyle birlikte yorumlarımı okuyabilirsiniz.
2-Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Temel Bakım  Şampuanı: Yazını okumak için tıktık

3-Johnsons Baby Bebek Yağı;Duş sonrası severek kullandığım yağlardan biri.Cildi süper nemlendiriyor.

4-Splat Yeşil Çay Özlü Diş Macunu;Diğer Splat diş macunları gibi bu çeşidini de çok sevdim,kesinlikle tekrar satın alacağım ürünler arasında.
5-Uni Baby Şampuan;Fırça temizliğinde severek kullandığım bir ürün ve stoklu olarak evde bulunduruyorum =)
6-Yves Rocher Mango Duş Jeli;Yves Rocher duş jellerini çok seviyorum ve alışverişlerimde farklı aromaları-kokuları satın alıyorum.Onlardan biri Mango.Çok güzel kokuyor.



7-Ceradolin P Krem;Özellikle kışı çok soğuk günlerinde en çok destek aldığım nemlendiricilerden biri.Sanırım 3 senedir her kış satın alıyorum,bu üçüncü tüp biten =)

8-Nib&Fab Glycolic Cleansing Fix ;Yine kış döneminde kullanmış olduğum ve gerçekten başarılı bir yüz yıkama jeli.Çok detaylı bir yazı gerekiyor onu anlatmak için ,o nedenle blogda detaylıca yer vereceğim.
9-Neutrogena  Deep Clean Göz Makyaj Temizleyici:Daha önceki versiyonu çok daha iyi olsa da bu versiyonunu kullanırken de sorun yaşamadım =)

9-Garnier Göz Makyaj Temizleyici;Enn sevdiğim göz makyaj temizleyicisi olur kendileri.Bittikçe alınır❤❤ 
10-Eeose Kaş Kirpik Serumu;Lafı uzatmadan sizi direkt şuraya tık tık  alayım..




11-Freternikus Ihlamur Kolonyası;Bir kolonya canavarı olduğumu söylemiş miydim?Gratislerde satılan bir kolonya ve harika kokuyor,deneyin mutlaka.
12-Farmasi Stay Fresh Soft Roll On; Bir etkinlikte hediye edilmişti,açıkçası çok bir beklentim yoktu ama beni şaşırtan bir ürün oldu,sevdim kendisini=)
13-Bee Beauty Miss Violette Parfüm;Şuradan tık tık detaylı yazısını okuyabilirsiniz.
14-Nivea Black And White Deodorant; Yine performansını başarılı bulduğum bir deodorant. İndirimlerde yakalarsam alıyorum.



15-Benri Koyu Renk Ojeler İçin Aseton;Şişelerce biten ve çok sevilen bir ürün daha.

16-LR Oje Çıkarıcı Kutu;O kadar pratik ve güzel ki yine vazgeçemediğim favorim diyebileceğim bir ürün.İçeriğindeki kayısı yağı ile  tırnakları ojeden arındırırken bakımını da yapıyor.Alın aldırın bence =)

17-Moshos Garden Tırnak Bakım Yağı;Kokusu değiştiği için pek kullanamadım.O nedenle çöpe gitti ne yazık ki..

18-Oriflame The One Oje Çıkarıcı; Performansını sevdiğim bir oje çıkarıcı.İlerleyen zamanlara indirimde görürsem alırım.
19-Benri Kulak Temizleme Çubuğu;Makyaj hatalarını düzeltmek için kullandığım bir ürün. Her indirimde alıyorum =)
20-Essence I Love Extreme Maskara;Onu tek bir kelime ile anlat deseler ''aşk '' derim.Yazısı detaylıca blogda olacak.
21-Yves Rocher Anti Cellulite Krem; Düzenli kullanımda gözle görülür etki sağlayan bir ürün.Kokusu biraz tuhaf gelebilir ,onun dışında çok beğendiğim bir ürün oldu.
22-Solenne Easy Special Manikür Seti;Tek kullanımlık ,hijyenik ve pratik bir manikür seti. Güzel sonuç veren ürünlerden.
23-Benri Pamuk;Artık her bitenlerde görüyorsunuz sanırım anlatmaya gerek yok =)


Benim bitenlerim böyleydi.İçlerinde sizin de kullandığınız ve bitirdiğiniz ürünle var mı?
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP