Marie Claire Paris Black Mask-Siyah Maske


Herkese selam =)
Bugün size son dönemin popüler ürünlerinden siyah maskelerden
Marie Claire Paris  Black Mask-Siyah Maske den bahsedeceğim.

Maske Peel -Off  tarzında yani soyulabilen bir maske.
İçeriğinde barındırdığı Salisilik asit ve bitki kompleksi sayesinde ciltten yağı ve kiri arındırmayı ölü hücreleri ve siyah noktaları arındırmayı vaad ediyor.
Bu tip maskeler agresif maskeler olduğu için  ben bölgesel olarak uygulamayı tercih ediyorum.Tüm yüzüme uyguladığımda yüzümdeki ayva tüyleri çekebilir ve tahrişe sebep olabiliyor.O nedenle sadece T bölgeme uyguluyorum.


Uygulama yaparken ince bir tabaka halinde uygulamak yeterli oluyor.Zaten çok kalın sürünce hem kuruması hem temizlemesi problem yaratabilir.

Ben T bölgeme uygulayıp yaklaşık 25 -30 dk kurumasını bekliyor (genellikle duştan sonra açılmış gözeneklerin üzerine uyguluyorum)
Sonra nazikçe soyuyorum.
Haftada 1 kez uyguluyorum.

Siyah noktaları temizlemede beni şaşırtan bir ürün oldu,aynı zamanda cildime verdiği tazelik ve ferahlık hissi de güzel =)



Gratis gibi kişisel bakım marketlerinden 10 TL civarında satın alabilirsiniz.
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Bu tarz bir maskeyi bir kere tüm yuzüme sürme gafletinde bulundum. Artık çok temkinli yaklaşıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Dikkatimi çeken bir üründü, bakayım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP