Maybelline Lash Sensational Waterproof Mascara-Black

 Herkese selam =)
Yeni konuğum Maybelline Lash Sensationals Waterproof Mascara-Black




Maybelline maskaraların büyük bir bölümünü deneyimleme şansım oldu ve genel olarak başarılı buluyorum hepsini.
Onlardan biri de Lash Sensational Waterproof.

Adından da anlaşıldığı gibi maskaramız suya dayanıklı.
Fırçası bildiğimiz Lash Sensationals ile aynı fırça.Silikon yapıda ve kıvrımlı bir fırçaya sahip.


Biraz daha yakından bakalım mı ? :)


Tek katta bile istediğim görünümü elde edebiliyorum.İkinci katı tam zirve oluyor =)


Tek kat olarak bende duruş bu şekilde.

Gelelim akıp akmama konusuna.
Özellikle tatilde deneme imkanım oldu,özellikle yanıma aldım ve normalde sahilde no makeup olmayı tercih etmeme rağmen maskara sürdüm  :D Ailemin şaşkın bakışları eşliğinde suya dayanıklılığını test ettim.

Ne bir akma ne de bir dökülme sorunu yaşamadım.

Ben ürünü başarılı buldum,seneye tatile giderken tekrar alırım yüksek ihtimalle =)
Siz denediniz mi?

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Bu en sevdiklerimden biri. Eline sağlık senin kirpiklere de çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  2. Akmaması güzel.Bende de normali var yazıcam hala :) Tembellik fena..

    YanıtlaSil
  3. Silikon fırçalı rimelleri hiç sevmem özellikle Maybelline mascaraları çoğu kişi sevse de ben pek sevemiyorum. Ama bunun normal olanına bayılmıştım. Yazın bu rimeli alırım aklımda dursun :)

    YanıtlaSil
  4. en sevdiğim rimellerin başında :)

    YanıtlaSil
  5. Waterproof maskarayı temizlemek de ayrı efsane, 2 kat fondöten temizlemek daha kolay geliyor bana:)
    Sağlıcakla kullan Sedacım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP