Beyond Single Eyeshadow-15 Choco In Cheese


Herkese selam =) 

Bugünkü konuğum Beyond markasına ait tekli göz farı.
Beyond Single Eyeshadow-15 Choco In Cheese


Çok güzel bir kahverengi.Yansımalarına aşık oldum.Stantta ilk gördüğüm an benim olmalı dedim =)

Yapısı, dokusu ve sürümü harika çok beğendim.
 10 larca far seçeneğim var,ama bu far içlerinde bambaşka bir yere sahip .
Diğer farla ile uyumunun yanı sıra tek başına da harikalar yaratan bir tonu var.


Tam da adı gibi o bir çikolata rengi.Ama ışıltılı bir çikolata =)
İçerik olarak da çok sevdiğim bir marka Beyond.
LG teknolojisiyle üretilen bir marka.
Kore kozmetiğini bana sevdiren markalardan biri kesinlikle.
Rengi daha yakından görmek isterseniz;
Kalıcılık olarak ve pigmentasyon olarak üst seviyede bir ürün.
Özellikle indirim döneminde denk gelirseniz bence kaçırmayın.Ankara-İstanbul ve Kayseride mağazaları var ancak şehrinizde yok diye üzülmeyin,mağazayı arayıp siparişini iletiyorsunuz ve onlar size kargo yoluyla ürünü gönderiyorlar..
İndirimsiz fiyatı 35 TL,ben indirimde denk gelip 16-17 TL civarında bir fiyata almıştım.
Siz nasıl buldunuz rengini?
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP